پیش‌بینی بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری


پیش‌بینی بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده موجی وارد استان می‌شود که موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و بارش‌های رگباری گاهی توام با رعد و برق در بخش‌هایی از استان به ویژه نیمه غربی خواهد شد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: صبح امروز شهرکرد با دمای کمینه منفی دو درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه در کشور و همچنین سردترین ایستگاه در استان به ثبت رسید پس از آن در بروجن، سورشجان و بلداجی دمای کمینه صفر گزارش شده است کوهرنگ و لردگان نیز دمای یک درجه بالای صفر داشته‌اند یعنی در لردگان با وجود اینکه منطقه جنوبی استان است شاهد کاهش دما نسبت به روزهای گذشته بودیم، گرم‌ترین نقطه در استان نیز مالخلیفه با 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: تا روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده موجی وارد استان می‌شود که موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و بارش‌های رگباری گاهی توام با رعد و برق در بخش‌هایی از استان به ویژه نیمه غربی خواهد شد.

وی ادامه داد: بارش‌های پیش‌بینی شده برای چهارمحال و بختیاری به صورت بهاری و نقطه‌ای هستند و بنابراین مکان دقیق آن‌ها قابل پیش‌بینی نیست اما انتظار می‌رود اغلب این بارش‌ها در مناطق غربی استان وجود داشته باشند همچنین درصورت بروز تغییر در این سامانه طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

نوروزی عنوان کرد: برای روز پنج‌شنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود در سطح چهارمحال و بختیاری شاهد استقرار گرد و غبار باشیم که این موضوع کاهش کیفیت هوا را در پی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم