نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم ظالمان عالم هستند


نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم ظالمان عالم هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان عالم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز ۲۹ فروردین ماه در مراسم رژه خودرویی روز ارتش اظهار کرد: از لحظه ای که ارتش عزیز با امام امت بیعت کرد و بعد از ۴۳ سال مجاهدت های مردانه امروز در رژه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باری دیگر با امام امت بیعت کردند.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به پشتیبانی ارتش از مردم در مقطع حساس و دفاع از میهن اسلامی، افزود: مردم هم ارتش را تنها نگذاشتند و با افتخار آزمایش های بزرگ را پشت سر گذاشت و امروز در دنیا می درخشد و رمز آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مرگ برای ضعیف طبیعی است، تصریح کرد: استکبار در هر کجایی اگر کشوری دچار ضعف شود مثل درنده آنان را پاره پاره می کنند و از ۲۰۰ سال قبل و در زمان معاصر به کشورها تجاوز و شهرها را ویران و مردم را آواره و به قتل می رسانند.

امام جمعه بیرجند به جنایات استکبار در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: اینها با همه بی شعوری خود زبان قدرت را خوب می فهمند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم در این وضعیت ایران امن ساخته و این مدال افتخار شماست؛ شما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان در هر نقطه ای از دنیا هستید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید