ارتش ایران، اقتدار هر ابرقدرتی را در هم شکسته است


ارتش ایران، اقتدار هر ابرقدرتی را در هم شکسته است

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان‌شکن خواهد داشت، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار هر ابرقدرتی را در هم شکسته است.

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری، امروز دوشنبه ۲۹ فروردین در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه خودرویی نیروهای مسلح در بیرجند اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبری است و برای حفظ اقتدار ایران اجازه هیچ گونه تجاوزی را به بدخواهان نظام و انقلاب نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز زمین و آسمان شاهد رشادت‌های شهدایی است که رفتند و جانشان را تقدیم کردند تا ایران بماند و ایرانی در امنیت و آرامش زندگی کند.

شاطری با بیان اینکه ما سربازان ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و به همه گروه‌های معاند و مخالف اعلام می‌کنیم که دستور آتش به اختیار صادر شده است، تصریح کرد: هر گروه یا فردی که قصد تجاوز دارد باید برگردد یا باید مقابله کند چراکه ما آدم‌کش نیستیم، اما با متجاوزان مقابله سختی خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش گفت: زمین و آسمان شاهد شکستن استخوان‌های شهید کبریایی در پادگان دژ خرمشهر، جداکردن سر خلبان تیزپرواز اقبالی، ۲ تکه کردن خلبانان توسط رژیم بعث و سایر جنایات است، رشادت‌های دلاورمردان شب زنده‌دار در تنگه چذابه از یاد نخواهد رفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس