چند خبر کوتاه از ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی


چند خبر کوتاه از ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی

دو ورزشکار بسکتبال باویلچر خراسان رضوی با عضویت در تیمی از ارمنستان لژیونر شدند.

تیم بسکتبال باویلچر روباه‌های چرخ ارمنستان جهت حضور در مسابقات مقدماتی ۲۰۲۳ باشگاه های اروپا که در شهر لیل فرانسه برگزار می گردد، با ۲ ورزشکار خراسان رضوی به تفاهم رسید.

محمد کریمی رئیس کمیته بسکتبال باویلچر هیات خراسان رضوی و امید هاشم آبادی، لژیونرهای بسکتبالیست خراسان رضوی هستند که با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با باشگاه روباه های چرخ ارمنستان به تفاهم رسیده و همراه با این تیم به مسابقات باشگاه های اروپا اعزام خواهندشد.

فراخوان بوچیاکاران به اردوی تیم ملی

دومین مرحله اردوی تیم ملی بوچیا در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین برگزار خواهدشد. با اعلام هیات خراسان رضوی، مرتضی رباط جزی و فرزانه دلارامی از استان، به این اردو که از ۳ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود، دعوت شده‌اند.

حضور عبدی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

براساس نامه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر به منظور اعزام به مسابقات آسیا و اقیانوسیه تایلند و همچنین مسابقات پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از ۳۰ فروردین ماه به مدت ۱۰روز در تهران برگزار می‌شود و حسن عبدی، ورزشکار خراسان رضوی جهت حضور در این اردو دعوت شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید