زمین 680 نفر از متقاضیان بدون زمین مسکن ملی در سنندج تامین شد


زمین 680 نفر از متقاضیان بدون زمین مسکن ملی در سنندج تامین شد

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان، گفت: در شهرستان سنندج، زمین به 680 نفر از متقاضیان تخصیص داده نشده است، که زمین آنها هم تامین شده و در کمتر از یک ماه آینده تخصیص این متقاضیان نیز انجام خواهد شد.

مصطفی رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز فرایند پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی اظهار کرد: در استان کردستان ۱۴۱ هزار و ۶۷۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۸۰۳ نفر در مرحله اول یا همان اقدام ملی و بقیه نیز در مراحل بعدی به سامانه ثبت نام مراجعه و نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه برای ثبت نامی های مرحله اول در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، زمین در گروه های سه تا پنج نفره واگذار شده و در بعضی از شهرها پروژه آغاز شده است افزود: در شهرهایی همچون قروه عملیات بخشی از پروژه ۷۲ واحدی شهرک دانش رو به اتمام است و اکنون دستگاه های خدمات رسان کارهای خدمات رسانی را انجام می دهند.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر از جمله در شهر سقز، پروژه ۱۱۹۷واحدی فعال است و در شهرسنندج هم پروژه به متقاضیان تخصیص پیدا کرده است.

وی اعلام کرد: در شهرستان سنندج، زمین به ۶۸۰ نفر از متقاضیان تخصیص داده نشده است، که زمین آنها هم تامین شده و در کمتر از یک ماه آینده تخصیص این متقاضیان نیز انجام خواهد شد.

رضایی در ادامه با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۱ هزار نفر در سنندج در طرح نهضت ملی خاطرنشان کرد: با توجه به این حجم زیاد متقاض ، روزانه برای تعداد مشخصی پیامک فرستاده می شود تا با مراجعه به کارگزاری معرفی شده و مدارکشان را بارگذاری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!