رونق اشتغال‌زایی زمینه رفع مشکلات اقتصادی اقشار نیازمند را فراهم می کند


رونق اشتغال‌زایی زمینه رفع مشکلات اقتصادی اقشار نیازمند را فراهم می کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان،باید با انجام اقدامات اساسی به سمتی حرکت کنیم که با رونق اشتغال‌زایی زمینه رفع مشکلات اقتصادی اقشار نیازمند فراهم شود، تا افرادی که بنا به هر دلیل آسیب‌دیده اقتصادی هستند خودکفا شوند و به وسعی برسند که دیگر نیاز به این کمک‌های مقطعی نداشته باشند.

مهدی رمضانی امروز (۲۹فروردین) در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی از سوی سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه از دستورات دین اسلام است که خداوند در آیات متعدد قرآن بر آن تاکید می‌کند.

وی تصریح کرد: اینکه سپاه متکلف و متولی توزیع کمک مومنانه است زیاد تعجب ندارد، چرا که سپاه یک نهاد دستگیر و انقلابی است و در عرصه‌های مختلف و مورد نیاز کشور همواره نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

رمضانی افزود: امیدواریم در دولت سیزدهم به نحوی عمل کنیم که خانواده‌های نیازمند و مددجو و خانواده‌های آسیب دیده اقتصادی به سمت خودکفایی سوق داده شوند و عملی کردن این مهم یکی از اولویت‌های دولت در کردستان است.

وی تصریح کرد: باید با انجام اقدامات اساسی به سمتی حرکت کنیم که با رونق اشتغال‌زایی زمینه رفع مشکلات اقتصادی اقشار نیازمند را فراهم کنیم تا افرادی که بنا به هر دلیل آسیب‌دیده اقتصادی هستند خودکفا شوند و به وسعی برسند که دیگر نیاز به این کمک‌های مقطعی نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: امیدواریم با ایجاد یک اشتغال پایدار و اقتصاد درون‌زا به تعبیر رهبر معظم انقلاب بتوانیم مسیر توانمندسازی و خودکفایی هرچه بیشتر در کشور و استان را فراهم سازیم.

وی عنوان کرد: بخش زیادی از وظیفه مسوولان امر در بخش‌های مختلف تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی در مسیر خدمت به مردم و بی‌نیاز کردن جامعه از این کمک‌های مقطعی است.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد، ۱۶ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا