34 هزار بیمار در درمانگاه تامین اجتماعی قشم پذیرش شدند


34 هزار بیمار در درمانگاه تامین اجتماعی قشم پذیرش شدند

قشم - ایرنا - رییس درمانگاه امام رضا (ع) تامین اجتماعی قشم از پذیرش 34 هزار و 62 بیمار (از اول مهر تا 29 اسفند 1400) در این درمانگاه خبر داد.

دکتر آرزو بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یادشده ۳۱ هزار و ۸۸۲ بیمار در این درمانگاه ویزیت شدند که از این تعداد ۳۳۷ ویزیت توسط پزشک متخصص انجام شده است.

وی ادامه داد: از روز اول مهر تا پایان روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۹ هزار و ۴۱۲ بیمار در کلینیک عمومی پذیرش شدند که از این تعداد ۲۹ هزار و ۲۶۵ از سوی پزشکان ویزیت شدند، هزار و ۱۶۶ نفر به کلینیک جراحی زنان و زایمان مراجعه کردند که هزار و ۱۶۰ نفر از آنان ویزیت مامایی شدند.

رییس درمانگاه امام رضا (ع) تامین اجتماعی قشم توضیح داد: همچنین در مدت یادشده ۲ هزار و ۵۳۷ نفر در کلینیک داندانپزشکی این درمانگاه پذیرش شدند که از این تعداد ۵۲۳ نفر خدمات متنوع دهان و دندان را دریافت کردند و ۶۰۵ بیمار در کلینیک کودکان و اطفال پذیرش شدند که ۵۹۷ از آنان از سوی پزشک اطفال ویزیت و ۱۳۵ بیمار نیز ویزیت آزاد شدند.

دکتر بابایی اضافه کرد: صدور۲۷ هزار ۳۹۴ نسخه تامین اجتماعی و ۹ مورد سایر نسخ برای بیماران نیز از دیگر فعالیت های این درمانگاه در مدت یادشده بوده است.

34 هزار بیمار در درمانگاه تامین اجتماعی قشم پذیرش شدند

وی اعلام کرد: در مدت یادشده بیماران مراجعه کننده به این درمانگاه از ۹۳ هزار و ۷۴۰ مورد اقلام دارویی، هزار و ۷۲۰ مورد خدمات آزمایشگاه تامین اجتماعی، ۹ مورد خدمات سایر آزمایشگاه ها و ۲۶ مورد از خدمات آزمایشگاه آزاد استفاده کرده اند.

رییس درمانگاه امام رضا(ع) تامین اجتماعی قشم اظهار داشت: در این مرکز همچنین واحدهای مامایی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان، همه روزه بجز روزهای تعطیل در ساعات اداری، خدمات ارایه می‌کنند.

وی یادآور شد: تمامی خدمات برای افراد زیر پوشش تامین اجتماعی رایگان و به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به دفترچه انجام می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زیبایی عروسکی دختر لعیا زنگنه ! / عکس جوانتر شدن خانم بازیگر سریال مادرانه بعد 11 س...