1200 خانوار مددجوی کمیته امداد قصرشیرین اطعام شدند


1200 خانوار مددجوی کمیته امداد قصرشیرین اطعام شدند

قصرشیرین- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین از اطعام یک هزار و 200 مددجوی تحت حمایت این نهاد با اجرای برنامه افطار و توزیع غذای گرم به مناسبت ماه مبادر این شهرستان خبر داد.

«بهمن کرداری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۵۰ بسته معیشتی نیز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد با مساعدت خیران توزیع شده است.

وی اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای غذای گرم و بسته‌های معیشتی ۲ میلیارد ریال است که علاوه بر این نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در قالب طرح مفتاح الجنه از خانواده های سالمند مددجوی تحت پوشش کمیته امداد قصرشیرین با حضور امام جمعه در منزل آنان مورد تفقد و دلجویی قرار گرفته اند.

کرداری ادامه داد: هم اکنون ۲۴۵ یتیم در قالب طرح اکرام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین برخوردارند که دارای یک هزار و ۱۲۲ حامی هستند.

وی اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی و همچنین غذای گرم و افطار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد هزار و ۳۵۰ خانوار قصرشیرینی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نشست شورای اداری کرمانشاه با حضور رئیس جمهور