فرمانده انتظامی گناوه: حوادث امسال شهرستان جنبه امنیتی نداشته است


فرمانده انتظامی گناوه: حوادث امسال شهرستان جنبه امنیتی نداشته است

گناوه - ایرنا - فرمانده انتظامی گناوه گفت: از ابتدای سال جاری چند اتفاق ناگوار در این شهرستان به وقوع پیوست که هیچکدام جنبه امنیتی نداشته و بیشتر آنها به دلیل اختلافات فردی، خانوادگی و یا حوادث ناخواسته بوده است.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ حسین احمدی اظهارداشت: برخی افراد با دامن زدن و تعمیم دادن این حوادث به کل امنیت شهرستان گناوه ، موجب بروز احساس ناامنی در بین آحاد مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نظم و امنیت شهرستان گناوه خط قرمز پلیس است، گفت: از مردم شریف شهرستان درخواست می‌شود تا در حفظ امنیت همیار پلیس باشند و از انتشار مطالبی که در فضای حقیقی و مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی در بین مردم می‌شود خودداری کنند.

فرمانده انتظامی اضافه کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی مخلان نظم و امنیت اجتماعی را دستگیر و تحویل مقامات قضائی داده و یا رصد آنها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: مردم، اخبار و اطلاعات شهرستان را از کانال‌های رسمی دنبال کنند و پلیس با کسانی که با انتشار اخبار کذب موجب بروز احساس ناامنی در بین مردم می‌شوند، برخورد قانونی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گناوه با اشاره به دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت و کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی گسترده، موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

وی افزود: این متهم حین سرقت توسط ماموران پلیس دستگیر شد که پس از تحقیقات فنی پلیسی، ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت معابر در شهر گناوه کشف شد.

فرمانده انتظامی گناوه یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای پیشگیری از سرقت منزل و اماکن توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی گفت: مردم حوادث، اتفاقات و رخدادهای مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان گناوه با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل