نماینده فوتبال بانوان البرز به دنبال کسب بهترین نتیجه در بازی با کیان نیشابور است


نماینده فوتبال بانوان البرز به دنبال کسب بهترین نتیجه در بازی با کیان نیشابور است

کرج - ایرنا - مدیر تیم نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با اشاره به بازی عصر امروز مقابل کیان نیشابور گفت: هدف ما این است که در این بازی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب و سه امتیاز آن را به دست بیاوریم.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور عصر امروز سه شنبه نماینده البرز در این رقابت ها در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تیم کیان نیشابور خواهد بود.

«نسیم پیله ور» لحظاتی پیش در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه تیم بانوان البرز در وضعیت نسبتا خوبی است افزود: در دوره رفت موفق به شکست چهار بر یک تیم کیان نیشابور شدیم و امیدواریم که در بازی امروز بار دیگر بتوانیم از سد کیان نیشابور عبور کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه ۲ بازی اول ما بسیار سخت بود و سبب شد تا بازیکنان تیم از نظر روانی شرایط خوبی نداشته باشیم بر همین اساس تلاش کردیم تا از نظر روحی بر روی آنها کار کرده و به آمادگی برسانیم.

پیله ور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل به زیر کشت رفتن زمین ها اشاره کرد و گفت: البته این تنها مشکل ما نیست اما حدود ۲ زمین چمن مصنوعی داریم که در دست بخش خصوصی هستند و صبح ها در اختیار ما هستند این در حالی است که بازی های ما شب ها انجام می شوند.

وی ادامه داد: این تداخل سانس تمرینی به ضرر ما تمام می شود اما با این وجود تلاش می کنیم تا با این شرایط در بازی پیش روی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هم اکنون در جایگاه ششم جدول قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟