روز دوم یو اس اوپن 2017؛ آنجلیک کربر به تنیسور 19 ساله ژاپنی باخت


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در روز دوم مسابقات تنیس یو اس اوپن که باران بسیاری از بازی‌ها را لغو کرد آنجلیک کربر (6)، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها مقابل نائومی اوساکا، تنیس‌باز دورگه ژاپنی-آمریکایی در دو ست پیاپی (1-6 3-6) شکست خورد و وداع زودهنگامی با مسابقات داشت. کربر با این شکست مقابل تنیسور 19 ساله و شماره 48 زنان، سقوط فاحشی در جدول...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در روز دوم مسابقات تنیس یو اس اوپن که باران بسیاری از بازی‌ها را لغو کرد آنجلیک کربر (۶)، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها مقابل نائومی اوساکا، تنیس‌باز دورگه ژاپنی-آمریکایی در دو ست پیاپی (۱-۶ ۳-۶) شکست خورد و وداع زودهنگامی با مسابقات داشت. کربر با این شکست مقابل تنیسور ۱۹ ساله و شماره ۴۸ زنان، سقوط فاحشی در جدول رده‌بندی خواهد داشت و دست‌کم تا رتبه ۱۲ پایین خواهد رفت.

روز دوم یو اس اوپن 2017؛ آنجلیک کربر به تنیسور 19 ساله ژاپنی باخت

نائومی اوساکا

کارولینا پلیشکووا (۱)، بخت اول قهرمانی مسابقات تنیس آزاد آمریکا اما در روز دوم آماده نشان داد و موفق شد با شکست ماگدا لینت لهستانی در دو ست پیاپی (۱-۶ ۲-۶) و در دیداری که یک ساعت و ۱۸ دقیقه به طول انجامید، به دور بعد صعود کند.

یلنا اوستاپنکو، قهرمان اوپن فرانسه ۲۰۱۷ نیز در ۳ ست (۱-۶ ۶-۱ ۲-۶) از سد لارا آروابارنای اسپانیایی گذشت و راهی دور دوم یو اس اوپن ۲۰۱۷ شد.

مدیسون کیز، باربورا استریتسووا، یانینا ویکامایر و سورانا کرسته‌آ از دیگر صعودکنندگان روز دوم رقابت‌ها در بخش زنان بودند.

سایر دیدارها اما به دلیل بارش شدید باران در محل برگزاری این مسابقات، نیمه‌کاره ماندند و یا لغو شدند. این مسابقات در روز سوم پیگیری خواهند شد.

نتایج روز اول یو اس اوپن ۲۰۱۷؛ شماره ۲ زنان جهان توسط ماریا شاراپووا حذف شد


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مریم احمدی ، 20 ساله - شغل:تمرین دادن تیم در پارک/ مربی خبرساز فوتبال زنان ایران و دفاع...