کاپیتان تیم بانوان آینده سازان میهن نجف آباد: بانوان فوتبالیست سردرگم شده‌اند


کاپیتان تیم بانوان آینده سازان میهن نجف آباد: بانوان فوتبالیست سردرگم شده‌اند

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ شیدا تخشا کاپیتان تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد در گفتگو با خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: هنوز چیزی در خصوص باشگاه آینده‌سازان مشخص نیست. در این روزهای نزدیک به شروع فصل جدید لیگ فوتبال بانوان، مثل هر بازیکن دیگری، پیشنهاداتی از سوی سایر تیم‌ها دارم در هر صورت آینده سازان انتخاب اول من است امیدوارم...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ شیدا تخشا کاپیتان تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد در گفتگو با خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: هنوز چیزی در خصوص باشگاه آینده‌سازان مشخص نیست. در این روزهای نزدیک به شروع فصل جدید لیگ فوتبال بانوان، مثل هر بازیکن دیگری، پیشنهاداتی از سوی سایر تیم‌ها دارم در هر صورت آینده سازان انتخاب اول من است امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مجددا با همین تیم در رقابت‌های لیگ شرکت کنم. در غیر این صورت به گزینه‌های دیگر فکر خواهم کرد.

وی ادامه داد: فوتبال بانوان این روزها شرایط مساعدی ندارد، همیشه نزدیک مسابقات لیگ که می‌شود بازیکنان فوتبال بانوان مضطرب و نگران از وضعیت آینده تیم‌شان می‌شوند. الان اگر همه مسائل طبق روال پیش می‌رفت، باشگاه‌ها باید علاوه بر اینکه یارگیری کرده بودند، تمرینات را دنبال می‌کردند اما می‌بینید که اینگونه نیست و تقریبا تکلیف آینده اکثر تیم‌های لیگ فوتبال بانوان مشخص نیست. متاسفانه همه این مسائل منجر به سردرگم شدن بانوان فوتبالیست می‌شود.

تخشا با اشاره به اینکه به عنوان کاپیتان آینده سازان تنها ۵% از مبلغ قرارداد سال گذشته خود را دریافت کرده، ادامه داد: از دیگران خبر ندارم که چقدر گرفته‌اند اما تقریبا همه همین حول و حوش دریافتی داشتیم.

بازیکن فوتبال بانوان ایران عنوان کرد: سعید موحدی مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان اصفهان به تنهایی بار باشگاه را به دوش می‌کشد. در شرایط فعلی که حامی مالی و اسپانسر نیست، هر احتمالی قابل حدس است. حتی ممکن است آینده سازان در لیگ امسال شرکت نکند. البته اصلا به انصراف تیم محبوب آینده سازان فکر نمی‌کنم و همچنان امیدوارم هستم.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان آینده سازان در پایان گفت: وقتی نگاهی به تاریخچه استان اصفهان بیاندازیم، می‌بینیم که در ورزش جایگاه خوبی در ایران دارد. به همین خاطر عدم حمایت اسپانسرها در شرایط فعلی ناامید کننده است. چرا که به اعتقاد من آینده سازان، فصل قبل رقابت‌های لیگ با عظمت‌تر، پرقدرت‌تر و با پتانسیل بیشتری نسبت به دیگر سال‌ها ظاهر شد و جام قهرمانی هم حقش بود. از آن جهت این را می‌گویم که از ابتدا با این تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان معرفی شده‌ام. در کل سطح انتظارات بانوان در ورزش بالا نیست و بیشتر به افتخار آفرینی فکر می‌کنند.

اخبار مرتبط:

گفتگو با شیدا تخشا بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان آینده سازان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403