سه تیم از فیا درباره روابط فراری و هاس می پرسند


پس از عملکرد غافلگیرانه تیم های فراری و هاس در فرمول1 (https://f1iran.com/) 2022، شایعه شده است که سه تیم در رابطه با روابط بین این دو به فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی مراجعه کرده اند. تیم گونتر استاینر که در فصل گذشته در انتهای جدول بوده، اکنون به طور مداوم برای کسب امتیاز تلاش می کند و به نظر می رسد سرعت بیشتری در مستقیمی نسبت به مرسدس داشته...

پس از عملکرد غافلگیرانه تیم های فراری و هاس در فرمول1 2022، شایعه شده است که سه تیم در رابطه با روابط بین این دو به فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی مراجعه کرده اند.

تیم گونتر استاینر که در فصل گذشته در انتهای جدول بوده، اکنون به طور مداوم برای کسب امتیاز تلاش می کند و به نظر می رسد سرعت بیشتری در مستقیمی نسبت به مرسدس داشته باشد.

با توجه به این بهبود عملکرد، که به موازات پیشرفت خود فراری رخ داده، دوباره سوالاتی در مورد میزان اشتراک اطلاعات بین دو تیم به خصوص با شباهت بین طراحی خودروها مطرح شد.

مشخص نیست که کدام سه تیم با فیا ارتباط گرفته اند، اما مک لارن، استون مارتین، آلپین و مرسدس مظنونان اصلی این ماجرا هستند.

در حالی که توضیحات منطقی برای پیشرت هاس وجود دارد، مانند افزایش زمان آنها در تونل باد و فدا کردن فصل 2021 برای تمرکز بر مقررات جدید، اما تیم ها همچنان تردید دارند.

توتو ولف، مدیر تیم مرسدس گفت:

بنظرم [این روابط] نیاز به اصلاح دارد، زیرا می‌خواهیم از این نوع بحث‌هایی که الان داریم و بحث‌های چند روزه یا چند هفته اخیر اجتناب کنیم. همه سزاوار عملکرد خوب هستند، و افراد زمانی که کار درستی انجام داده اند، باید برایش اعتبار کسب کنند.

اما برخی از جهش‌های شغلی یا جهش‌های موجود در همان مکان‌ها فقط بحث هایی ایجاد می کند که برای ورزش ضروری نیستند. قطعا ما دو سال پیش با داستان استون مارتین در تونل بادمان دست و پنجه نرم کردیم که یک طوفان به همراه داشت اما ما با نهایت دقت با آنها برخورد کرده ایم.

اما در آینده، اگر بخواهیم مثلاً توانایی درآمدی خود را به خطر بیندازیم، باید این کار را انجام دهیم، زیرا هیچ یک از تیم ها نباید بتوانند به شکلی که امروز می بینیم، با برخی از تیم ها همکاری کنند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها