تساوی دربی کرمان به سود خاتون؛ / فوتبال زنان و رقابت سایه به سایه سه تیم مدعی


تساوی دربی کرمان به سود خاتون؛ / فوتبال زنان و رقابت سایه به سایه سه تیم مدعی

پرونده‌ی هفته‌ی پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با تداوم صدرنشینی خاتون و البته ثبت نتایجی عجیب بازی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" در اولین مسابقه از هفته‌ی پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان که مهم‌ترین تقابل هفته نیز بود، تیم فوتبال خاتون بم صدرنشین لیگ فوتبال زنان در مصافی حساس و حیثیتی به مصاف شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی رفت و برنده‌ی مسابقه‌ی امشب به میزبانی ورزشگاه امام علی سیرجان می‌توانست گام بلندی در مسیر قهرمانی لیگ بردارد.

نیمه‌ی اول نبرد شاگردان جعفری و جهان‌نجاتی بدون گل بود و در نیمه‌ی دوم 4 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم هر کدام از تیم‌ها 2 گل بود تا در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد و صدرنشینی خاتون بم با 2 امتیاز فاصله نسبت به شهرداری سیرجان تمدید شود.

سپاهان رده سومی توانست با گلزنی هاجر دباغی در سنندج از سد زارع‌باتری عبور کند؛ هیات فوتبال البرز در خانه نماینده خراسان رضوی را در هم کوبید و در شب هت‌تریک سارا قمی، کرجی‌ها توانستند با حساب 8-0 از سد کیان نیشابور بگذرند.

در فولادشهر اصفهان، شاگردان سمیه شهبازی در ذوب‌آهن توانستند کامبک بزنند و شکست یک گله مقابل همیاری را به برتری 3-1 تغییر دادند تا دست پر از میدان مسابقه در این مسابقه خانگی خارج شوند.

در پرگل‌ترین بازی هفته و البته پرتماشاگرترین بازی که در حضور پرشور هواداران ملوان برگزار شد، شاگردان معصومه جهانچی موفق شدند با حساب 13-2 از سد ملی‌پوشان شهرکرد بگذرند و نتیجه‌ای عجیب و جالب‌توجه را به نام خود ثبت کنند؛ نکته‌ی ویژه مسابقه حضور تماشاگران در ورزشگاه سیروس قایقران بود که حس و حال متفاوتی به مسابقه داده بود.

نتایج کامل هفته‌ی پانزدهم لیگ فوتبال زنان:

شهرداری سیرجان 2-2 خاتون بم
زارع باتری سنندج 0-1 سپاهان اصفهان
هیات فوتبال البرز 8-0 کیان نیشابور
ذوب‌آهن اصفهان 3-1 همیاری ارومیه
ملوان بندرانزلی 13-2 ملی‌پوشان شهرکرد

در پایان هفته‌ی پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان، خاتون بم با 40 امتیاز صدرنشین ماند و شهرداری سیرجان با 38 امتیاز و سپاهان اصفهان با 37 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش تصویری دیدار تیم‌های فوتسال نفت طلاییه و پالایش نفت آبادان