اولین عکس‌های قابلیت نظرسنجی واتساپ منتشر شد


اولین عکس‌های قابلیت نظرسنجی واتساپ منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) به زودی قابلیت نظرسنجی به پیام رسان واتساپ اضافه خواهد شد. در اینجا می‌توانید تصاویری از قابلیت Poll و رأی‌گیری در WhatsApp را ببینید. طی ماه‌های اخیر، گزارش‌های مختلفی را در مورد بروزرسانی سیستمی واتساپ شنیده‌ایم. این اپلیکیشن پیام‌رسان که کار خودش را به عنوان یک برنامه ارتباطی شروع کرد، حالا چیزی فراتر از یک...

به زودی قابلیت نظرسنجی به پیام رسان واتساپ اضافه خواهد شد. در اینجا می‌توانید تصاویری از قابلیت Poll و رأی‌گیری در WhatsApp را ببینید.

طی ماه‌های اخیر، گزارش‌های مختلفی را در مورد بروزرسانی سیستمی واتساپ شنیده‌ایم. این اپلیکیشن پیام‌رسان که کار خودش را به عنوان یک برنامه ارتباطی شروع کرد، حالا چیزی فراتر از یک ارتباط ساده را ارائه می‌کند. واتساپ اکنون در حال تبدیل شدن به یک بازار متمرکز برای بزرگان دنیای تجارت است. اکنون کارمندان شرکت‌ها نیز اغلب کارهایشان را در این پیام‌رسان انجام می‌دهند. حالا قابلیتی قرار است به واتساپ اضافه شود که مناسب گروه‌ها است. علاوه بر پست کاور که به اکانت‌های تجاری اضافه شده، نظرسنجی نیز قرار است به گروه‌های واتساپ افزوده شود.

در حال حاضر واتساپ این قابلیت را فقط برای نسخه iOS اپلیکیشن خودش تأیید کرده است. جدیدترین نسخه واتساپ در حال حاضر نسخه ۲۲.۹.۰.۷۰ است. بعد از انتشار این نسخه، توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن گزینه جدید “…My Contacts Expect” را برای برخی از کاربران گروه آزمایشی فعال کردند. قابلیت نظرسنجی نیز که اکنون به صورت آزمایشی در اختیار گروهی از کاربران قرار گرفته، در آینده‌ای نزدیک در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد.

اولین عکس‌های قابلیت نظرسنجی واتساپ منتشر شداولین عکس‌های قابلیت نظرسنجی واتساپ منتشر شد

درست مثل نظر سنجی در دیگر پیام‌رسان‌ها مثل توییتر، این قابلیت در واتساپ نیز به کاربران اجازه ساخت نظرسنجی‌های درون اپلیکیشنی و ارسال آن به تمام اعضای گروه برای رأی‌گیری را می‌دهد. فرآیند ساخت رأی‌گیری نیز خیلی ساده و سر راست است. همانطور که گفتیم این قابلیت هنوز در دست توسعه است و هنوز جزئیاتی از این که بعد از کلیک روی این نظرسنجی چه اتفاقی می‌افتد، در دست نیست. اما آنچه که می‌دانیم، راه‌اندازی آسان یک نظرسنجی در یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان است. در واقع برنامه از شما می‌خواهد سوالتان برای نظرسنجی چیست. بعد از وارد کردن سوال، آن به شما می‌گوید گزینه‌های نظرسنجی را نیز برای رأی‌گیری وارد کنید.

طراحی و ظاهر نظرسنجی ها در واتساپ چگونه خواهد بود؟

اولین عکس‌های قابلیت نظرسنجی واتساپ منتشر شداولین عکس‌های قابلیت نظرسنجی واتساپ منتشر شد

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که ظاهر نظرسنجی‌های اپلیکیشن WhatsApp را به نمایش می‌گذارد. وقتی یک نظر سنجی ایجاد شود، سوال و گزینه‌های آن برای کاربر به نمایش درمی‌آیند و سپس می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و روی دکمه “Vote” کلیک کند. بعد از کلیک کردن، نتایج برای تمام اعضا به نمایش درمی‌آید. البته هیچ‌کس متوجه نخواهد شد که شما کدام گزینه را انتخاب کرده‌اید؛ حتی خود واتساپ!

منبع :gizchina

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وزیر علوم بر استمرار برنامه‌های دولت سیزدهم در آموزش عالی تاکید کرد