بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام


مطلب بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ در این مقاله قصد داریم با بهترین اپلیکیشن های ورزشی آشنا شویم. برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای انجام تمرینات ورزشی و تناسب اندام وجود دارند که می‌توان...

در این مقاله قصد داریم با بهترین اپلیکیشن های ورزشی آشنا شویم. برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای انجام تمرینات ورزشی و تناسب اندام وجود دارند که می‌توان در خانه یا هر محل دیگری از آنها استفاده کرد.

ورزش کردن یک فعالیت بسیار مفید برای بدن است و هستند افراد زیادی که روزانه مدتی از وقت خود را به آن اختصاص می‌دهند. ورزش فوایدی بسیار دارد که می‌توان به کاهش کلسترول و فشار خون و همچنین افزایش قدرت ماهیچه‌ها و استقامت بیشتر آنها اشاره نمود. البته در مورد بهترین زمان ورزش کردن هم باید اطلاعاتی به دست آورد؛ زیرا مهم است که یک ورزشکار بداند برای چربی سوزی و ساخت عضله ورزش صبح مناسب است یا عصر.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان ورزش کردن برای چربی سوزی و ساخت عضله ؛ ورزش صبحگاهی یا ورزش عصر

در دنیای امروز که فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و باعث شده که زندگی نسبت به قبل آسان‌تر شود، ورزش کردن بیش از هر چیز دیگری مهم است. شاید بگویید که وقت رفتن به باشگاه را ندارید برای این کمبود وقت نیز راه چاره‌ای وجود دارد. شما می‌توانید اپ‌هایی که برای سلامتی و تناسب اندام وجود دارند را بر روی گوشی خود نصب کرده و حتی در خانه مشغول به ورزش شوید. پس از همین الان شروع کنید، نه فقط برای کم کردن وزن یا خوش هیکل شدن بلکه برای سلامتی خود به ورزش اهمیت دهید. ورزش همه چیز را بهبود می‌بخشد؛ از کیفیت خواب گرفته تا انرژی و قدرت حافظه‌. ورزش زندگی را شادتر و متعادل‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از آن بیشتر لذت ببرید.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام

ما در اینجا بهترین اپلیکیشن های ورزشی و تناسب اندام را معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بررسی بهترین اپلیکیشن های ورزشی و تناسب اندام

اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف زیادی وجود دارند که شما می‌توانید آنها را بر روی گوشی خود نصب کنید و برای ورزش کردن از آنها استفاده کنید. بهترین اپلیکیشن های ورزشی موجود می‌توانند به شما کمک کنند که حتی در خانه و زمانی که وقت زیادی هم ندارید ورزش کنید و به سلامتی دست یابید.

اپلیکیشن Couch to 5K

اولین اپلیکیشن که به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی انتخاب شده است، Couch to 5K است. با این برنامه می‌توانید دویدن را شروع کنید زیرا به خوبی پاسخگوی نیاز شماست. در صورت استفاده از این اپلیکیشن یک برنامه‌ی ورزشی ۸ هفته‌ای به‌صورت رایگان دراختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از طریق آن ۳ روز در هفته ورزش کنید. این برنامه در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس موجود است.

اپلیکیشن Blogilates

با استفاده از اپلیکیشن Blogilates کاربران می‌توانند به مجموعه‌ای از ویدئوهای ورزشی Cassey Ho که یک مربی مشهور است دست یابند. این اپلیکیشن همچنین یک انجمن آنلاین و تقویم تمرینی ماهانه نیز در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد و در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس نیز موجود است.

اپلیکیشن Zombies, Run

با اپلیکیشن Zombies, Run هم ورزش کنید و هم بازی. وقتی در هر مرحله از دویدن یک مأموریت را هم انجام دهید، ورزش هیجان‌انگیزتر خواهد بود. کاربران این برنامه به جمع‌آوری تعدادی اقلام و محافظت از انسان‌ها در قبال زامبی‌ها می‌پردازند. این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی است توانست به‌مدت دو هفته بهترین اپلیکیشن تناسب اندام آیتونز نیز باشد. کاربران اندروید و آی‌او‌اس هر دو می‌توانند از آن استفاده کنند.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام

اپلیکیشن Fitnet

اگر وقت رفتن به باشگاه را ندارید، Fitnet بهترین انتخاب است. در این اپلیکیشن، برنامه‌های تمرینی ۵-۷ دقیقه‌ای وجود دارد که انجام دادن آنها به زمان زیادی هم نیاز ندارد. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی موجود است و نسخه اندروید و آی‌او‌اس آن هم در دسترس است.

اپلیکیشن Sworkit

اگر به دنبال انواع مختلف ورزش‌ها در یک اپلیکیشن هستید، اپلیکیشن Sworkit بهترین انتخاب است. در این اپلیکیشن انواع ورزش‌ها مثل حرکات قدرتی، یوگا، تمرین های هوازی و کششی از ۵ دقیقه تا یک ساعت موجود است. اگر پرداخت درون‌برنامه‌ای انجام دهید می‌توانید تمرینات شخصی‌سازی‌شده‌ دریافت کنید که با تکرار و تمرکز روی قسمت‌های مشخصی از بدن قابل انجام هستند. این برنامه نیز به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی انتخاب شده و برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس موجود است.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام

اپلیکیشن Motion Traxx

هم ورزش کنید و هم به موسیقی گوش دهید. گوش دادن به موسیقی هنگام ورزش بسیار لذت بخش است. این اپلیکیشن هم اجازه می‌دهد لیستی از بهترین آهنگ‌ها تنظیم کنید و هم با بهترین مربیان ورزشی تمرین کنید. این سرویس برنامه‌های بهترین مربیان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن در هر دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده است.

اپلیکیشن StrongLifts 5×۵

با استفاده از اپلیکیشن StrongLifts 5×۵ که یکی از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام است، فقط بر روی انجام تمرینات تمرکز کنید؛ یعنی لازم نیست از کاغذ و مداد و … در باشگاه استفاده کنید و تمرینات، تعداد تکرارها و زمان‌های استراحت بین سِت‌ها را ثبت کنید. این برنامه امکاناتی ویژه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به طور صحیح فقط تمرینات خود را انجام دهید. دو نسخه‌ی اندروید و آی‌او‌اس هم از این اپلیکیشن موجود است.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام

اپلیکیشن Strava Running and Cycling

این اپلیکیشن امکاناتی ویژه برای دوچرخه‌‌سواران و دونده‌های ماهر دارد. از طریق این برنامه می‌توانید آخرین رکوردهای خود را ثبت کنید. با استفاده از این برنامه که در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس موجود است، فاصله طی‌شده، سرعت، ارتفاع، کالری سوزانده‌شده، ضربان و قدرت قلب را ثبت کنید. در انتها تمام این اطلاعات درون یک نمودار گرافیکی زیبا ثبت و نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن Daily Yoga

با استفاده از اپلیکیشن Daily Yoga مدام در حال یوگا باشید بدون اینکه خسته شوید. بیش از ۵۰ کلاس که به‌صورت اچ‌دی فیلم‌برداری شده‌اند، دراختیار شما قرار داده خواهد شد تا از انها استفاده کنید. هر جلسه روی یک موضوع خاص تمرکز شده: افزایش انعطاف پذیری بدن یا افزایش قدرت قسمت میانی بدن. همچنین مجموعه‌ای از ۵۰۰ حرکت یوگا دراختیار شما قرار دارد. این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی و تناسب اندام انتخاب شده و در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس موجود است.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام

اپلیکیشن Yoga Wake Up

این اپلیکیشن نیز برای یوگا استفاده می‌شود. این سرویس، جلسات ۱۰ دقیقه‌ای یوگا را برای زمان بیدار شدن از خواب پیشنهاد می‌دهد. هر جلسه متفاوت است. بعضی جلسات روی مدیتیشن تمرکز دارد و بعضی دیگر دارای اهداف خاصی هستند. یوگا با کمک این سرویس خیلی آسان‌ است. نسخه آی‌او‌اس ای برنامه در دسترس است.

اپلیکیشن Nike+ Training Club

با استفاده از این اپلیکیشن نیز که توانسته به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام انتخاب شود، می‌توانید به تمام چیزهایی که از یک سرویس عالی انتظار دارید، دسترسی داشته باشید. برنامه‌های ورزشی طراحی‌شده توسط مربیان درجه ۱، برنامه‌های ورزشی با قابلیت شخصی‌سازی، قابلیت به‌اشتراک‌گذاری برای مقایسه خود با دیگران و یک رابط کاربری خیلی خوب، از جمله ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن است. کاربران اندروید و آی‌او‌اس هر دو می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام

اپلیکیشن Freeletics

اپلیکیشن Freeletics ، برنامه‌هایی ورزشی بر پایه وزن بدن ارائه می‌دهد. در این برنامه بیش از ۹۰۰ حرکت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای وجود دارد. شما در هر موقعیتی که باشید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید و از ورزش کردن عقب نمانید. این اپلیکیشن پرکاربرد در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده تا تمام کاربران بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن Workout Trainer

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ورزشی و تناسب اندام، Workout Trainer است. اگر به دنبال یک بدن ماهیچه‌ای و خوش فرم هستید یا می‌خواهید بدن خود را برای مسابقه آماده کنید، حرکاتی مختص شما را ارائه می‌دهد. کاربر همچنین می‌تواند با استفاده از راهنمای موجود در اپلیکیشن حرکات جدیدی طراحی و آنها را بصورت آنلاین با بقیه ی کاربران به اشتراک بگذارد. در صورتیکه حق اشتراک بپردازید می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.

اپلیکیشن Jefit

این اپلیکیشن برای بدنسازان کاربرد دارد و در دو نسخه iOS و اندروید طراحی و ارائه شده است. این برنامه برای کاربرانی که به دنبال کسب قوای بدنی و بدنسازی هستند بسیار مناسب است. بخشی از برنامه به هزاران حرکت ورزشی اختصاص داده شده که با توجه به ارتباط آن به هرکدام از اعضای بدن، دسته بندی شده است.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی ؛ اپ هایی برای سلامتی و تناسب اندام

اپلیکیشن Johnson Johnson

این اپلیکیشن توانسته نظر بسیاری از افراد، چه ورزشکاران حرفه‌ای و چه افراد مبتدی را به خود جلب کند. این اپلیکیشن که در هر دو نسخه iOS و اندروید ارائه شده، کاربران را در طی حرکات ورزشی هفت دقیقه‌ای راهنمایی می‌کند. یکی از قابلیت‌های کوچک این اپلیکیشن این است که می‌تواند به عنوان مربی شخصی عمل کند و به کاربران نیز اجازه می‌دهد تا حرکات ورزشی جدیدی طراحی کنند.

در اینجا با تعدای از بهترین اپلیکیشن های ورزشی و تناسب اندام آشنا شدیم. شما با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به راحتی ورزش کنید و به بهترین مربیان ورزشی و تمرینات ورزشی نیز دسترسی داشته باشید. نباید فراموش کرد که ورزش کردن برای بدن بسیار مهم است و می‌تواند سلامتی را تا حد بسیار بالایی تحت تاثیر قرار دهد. اگر افرادی زمان زیادی برای رفتن به باشگاه ندارند می‌توانند از این برنامه‌ها حتی در خانه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸

.

منبع: parsish , chetor


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازی تیکن 8 – Tekken 8 رسما رونمایی شد + تریلر