129 میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در ابرکوه پرداخت شد


یزد- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: پارسال افزون بر 129...
یزد- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: پارسال افزون بر 129 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ، بلاعوض به متقاضیان ساخت ، تعمیر و بازسازی مسکن درسطح شهر و روستاهای این شهرستان پرداخت شد .

حمیدرضا چاکرالحسینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان حدود ۵۱ میلیارد ریال آن کمک بلا عوض ساخت ، تکمیل واحد مسکونی نیمه تمام و تعمیر مسکن شهری و روستایی بوده که به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: ۲۸ قطعه زمین هم در قالب طرح ساخت ۲ هزار واحد مسکن شهری به مدد جویان کمیته امداد در شهر ابرکوه و شهر مهردشت واگذار و تحویل شده است .

چاکرالحسینی همچنین خاطر نشان کرد: در همین مدت در اجرای طرح هادی در روستاها ۳۸ میلیارد ریال بودجه برای سنگ جدول روستاهای بداف ، کلپه ، رحیم آباد و شهرآباد ، تامین اعتبار جهت اجرای طرح هادی روستاهای عزیزآباد و مدوئیه ، رحیم آباد ، هروک ، شمس آباد ، هک ، شهرآباد ، بداف و اسفند آباد هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵ قطعه زمین در روستاها و شهر مهردشت به متقاضیان بدون مسکن و زمین واگذار شده است تصریح کرد: از این تعداد حدود ۲۰ درصد، زمین به صورت رایگان و ۲۰ درصد نیز با تخفیف به محرومین واگذار شد.

رئیس بنیاد مسکن ابرکوه ادامه داد: ۲۰ هکتار زمین ملی در روستاهای بداف و اسدآباد علیا جهت واگذاری به متقاضیان مسکن در روستاها تملک شده است .

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد ودارای ۳۴ روستا است .

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته