سدان برقی جدید جک معرفی شد


کمپانی سیهائو که درحقیقت همان برند JAC است، چندی پیش از خودرو تمام‌برقی...
کمپانی سیهائو که درحقیقت همان برند JAC است، چندی پیش از خودرو تمام‌برقی جدید خود به‌نام Aipao رونمایی کرد و امکان پیش‌خرید آن را برای مشتریان فراهم کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی سیهائو که درحقیقت همان برند JAC است، چندی پیش از خودرو تمام‌برقی جدید خود به‌نام Aipao رونمایی کرد و امکان پیش‌خرید آن را برای مشتریان فراهم کرد. چهار نسخه متفاوت از خودرو جدید جک روانه بازار می‌شوند که محدوده قیمت آن‌ها بین 21 هزار و 958 تا 26 هزار و 666 دلار است. کمپانی چینی به‌یک‌هزار نفر مشتری نخست مدل Love Run، یک هدیه ویژه به‌ارزش 15 هزار یوآن (دوهزار و 354 دلار) اعطا خواهد کرد.

سدان برقی جدید جک معرفی شد

گویا کمپانی Sihao براساس نظرسنجی و رای هواداران تصمیم گرفته نام چینی Aipao را به‌محصول جدید خود اختصاص دهد. نام اصلی این خودرو E50A است و در زیر کاپوت آن، یک سیستم رانندگی برقی یکپارچه سه در یک جاسازی شده است. حداکثر قدرت موتور این خودرو تقریبا به 190 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن به 340 نیوتون‌متر می‌رسد. شتاب صفر تا 100 خودرو 7.6 ثانیه است و تیپ Love Run سیهائو به‌یک باتری سلولی با ظرفیت 50.1 کیلووات-ساعت مجهز است که تحت شرایط CLTC می‌تواند مسافتی حدود 460 کیلومتر را طی کند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته