علی شناسی در نهضت جهانی نهج البلاغه


علی شناسی در نهضت جهانی نهج البلاغه

نهضت جهانی نهج البلاغه با هدف آشنایی آسان با مفاهیم و ترویج نهج البلاغه در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

مصطفی زهره‌ای معاون غرفه‌ی ترویج فرهنگ نهج البلاغه از برگزاری همایش‌های روزانه در این غرفه با حضور کارشناسان شاخص ملی خبر داد. از موضوع‌های مورد بررسی در این همایش‌ها میتوان به بحث سواد رسانه‌ای، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت و جنگ شناختی اشاره کرد.

در این غرفه فضا‌هایی جهت مشاوره و گفتگوی گروهی تهیه شده که علاقه‌مندان با شرکت در این گفتگو‌ها میتوانند مسائل خود را بیان کرده و در راستای اصول نهج‌البلاغه پاسخ مناسب خود را دریافت کنند.

زهره‌ای با اشاره به جهانی بودن این نهضت گفت: سه وبینار بین المللی در حوزه نهضت نهج‌البلاغه برگزار میشود. این وبینار‌ها با مشارکت علمای اهل سنت و مسحیت مسلط به نهج‌البلاغه و علمای فلسطینی در خصوص نصرت خدا از مستضعفین به گفتگو می‌پردازند.

همچنین با برگزاری همایش یک روزه‌ی ملی نهضت نهج البلاغه قرار است از ده نفر از فعالان حوزه نهج‌البلاغه دعوت به عمل بیاید و در خصوص تجارب خود صحبت کنند.

علاقه‌مندان میتوانند از طریق راه‌های ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۱۳۰۳۱۳ و شماره تلفن ۰۹۱۲۹۵۱۵۳۹۳ و تارنمای www.nahjolbalaghehiha.ir با این نهضت جهانی در ارتباط بوده و از محتوا‌های موجود بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)