امام جمعه کیش: دفاع از قدس فراموش شدنی نیست


امام جمعه کیش: دفاع از قدس فراموش شدنی نیست

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: قدس به عنوان آرمان والا در جبهه مقاومت به هیچ عنوان مساله ای فراموش شدنی در بین امت اسلامی نیست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اظهار داشت: در ۲ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس میسر نبود.

وی افزود: امسال با توجه بهبود نسبی جامعه از لحاظ شیوع ویروس کرونا انتظار می رود امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه تر از سال های قبل اجرا شود و حضور همه آحاد مردم در این راهپیمایی تاکیدی دوباره برای پایبندی مردم امت اسلامی به آرمان های مقاومت و آزادی فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه کیش اضافه کرد: با توجه به هجمه های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، این ملت بیش از هر زمان دیگری به جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت و خاستگاه روز قدس چشم امید دارند.

دولت به مشکل فرهنگیان کیش ورود کند

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به مشکلات فرهنگیان جزیره کیش از جمله مسکن آنان تاکید کرد: وزارت اموزش و و پروش به عنوان نماینده عالی دولت در امور معلمان لازم است هرچه زودتر نسبت به فع این مشکلات ورود کند.

وی با بیان اینکه شایسته نیست تعدادی از معلمان جزیره به علت عدم توانایی مالی مجبور انتقال لوازم و زندگی خود به مدارس شوند اضافه کرد: لازم است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ساخت خانه های مسکونی برای اسکان فرهنگیان و کاهش بار مالی تامین مسکن از دوش این قشر در جزیره کیش اقدامی اساسی صورت بگیرد.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی به نقش خود در تامین امنیت ایران عمل کرده و ملت انقلابی مدیون زحمات این نیرو هستند.

وی همچنین پنجم اردیبهشت سالروز واقعه طبس را نماد شکست پذیری آمریکا دانست و گفت: برخلاف دیدگاه بسیاری از افراد که آمریکا به عنوان یک ابرقدرت شکست ناپذیر است واقعه طبس نشان داد که از قدرتی پوشالی برخوردار است.

امام جمعه کیش با اشاره به سالروز شهادت امام علی (ع) و دومین شب قدر نیز گفت: الگوی گیری از آموزه های علوی در جامعه یکی از ضرورت های سعادت بشر در زمان حاضر است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی