ایرانشهر در شب شهادت حضرت علی (ع) یکپارچه عزادار شد


ایرانشهر در شب شهادت حضرت علی (ع) یکپارچه عزادار شد

زاهدان- ایرنا- مردم ولایتمدار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و دومین شب از لیالی قدر به سوگواری و عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیین دومین شب قدر با حضور روزه داران و اقشار مختلف مردم شهرستان ایرانشهر در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با سخنرانی روحانیون و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پس از دعا، نیایش و قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتند.

محبان آن امام همام در شهر میزبانان ولایت با قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر و زمزمه اسماء ذات اقدس الهی از پیشگاه خالق بی همتا خواستند تا به برکت این شب های مبارک، قلم عفو بر گناهان آنان بکشد.

امام جمعه ایرانشهر هم شب های پر فیض و برکت قدر را شب‌های معنوی و خود سازی دانست و گفت : شب‌های پر فضیلت قدر بهترین فرصت برای خودسازی و پاکسازی انسان از بدی‌ها، کینه‌ها و دشمنی‌ها است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی اظهارداشت: درهای رحمت الهی به واسطه نازل شدن قرآن کریم در این شب ها باز است و باید بدانیم که خداوند در این شب ها، درهای رحمت و مغفرتش را برای بندگان مومن و مسلمانش باز کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان