حضور پرشور مردم در جوار مزار شهدای بهشت زهرا (س)


حضور پرشور مردم در جوار مزار شهدای بهشت زهرا (س)

شهرری - ایرنا - بهشت زهرا (س) در شب شهادت مولان متقیان مملو از جمعیت مومنان و روزه دارانی بود که در دومین شب قدر در کنار مزارمطهر شهدا ندای الغوث‌ الغوث‌ سر دادند.

به گزارش ایرنا، مردم مومن و انقلابی در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و شهادت امیر مومنان (ع ) برای تجدید میثاق با شهدا در بهشت زهرا (س) گرد هم جمع شدند و قرآن بر سر گرفتند و از خدای متعال طلب آمرزش کردند .

طبق روایات، عبادت در این شب‌ها قابل قیاس با سایر شب‌ها نیست.

بیست و یکم ماه مبارک رمضان روز شهادت امام علی (ع) است و همین دلیل بر اهمیت و عظمت آن نزد شیعیان افزوده و با سوگواری و انجام اعمال شب‌های قدر همراه شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: ویژه برنامه‌های این شب ها تا ساعت سه بامداد در قطعات شهدای بهشت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

سعید غضنفری با بیان اینکه دعای جوشن کبیر توسط مداحان قرائت می‌شود، بیان کرد: بهشت حضرت زهرا (س) امسال نیز مانند سنوات گذشته مراسم‌ شب‌های قدردر قطعات شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و شهروندان برگزار و ۱۲ ایستگاه صلواتی و فرهنگی نیز در این شب‌ها مراسم ویژه خواهند داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این

باره به خبرنگار ایرنا گفت: پارک مورب در دستور کار پلیس راهور است تا امکان توقف بیشتر برایشهروندان فراهم شود.

علی همه خانی افزود: عوامل پلیس راهور با تمام توان در کنار مردم مومن و متدین قرار دارد تا کمترین ترافیک را داشته باشیم و شهروندان بتوانند راحت‌تر مناسک اینشب‌های پر از خیر و برکت را به‌جا بیاورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل