برگزاری دوره های تخصصی قرآن توسط موسسه رضوان


برگزاری دوره های تخصصی قرآن توسط موسسه رضوان

موسسه قرآنی رضوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به ارائه دستاوردهای قرآنی خود در حوزه تربیت آموزگار و معلم قرآن کریم و برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن کریم پرداخت.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نمایشگاه پرفروغ بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اما کمتر کسی با دستاوردهای بی‌نظیر و بزرگ موسسات قرآنی در این نمایشگاه آشنایان شد.

بر این اساس موسسه قرآنی رضوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه دستاوردهای قرآنی خود در حوزه تربیت آموزگار و معلم قرآن کریم و برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن کریم پرداخت.

این موسسه در رشته های مهد و پیش دبستان روخوانی و روانخوانی تجوید صوت و لحن حفظ و تربیت داور قرآن قرآن فعالیت دارد همچنین برای نخستین بار با مجوز وزارت آموزش و پرورش ضمن همکاری با مدارس دولتی امکان برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن کریم با رویکرد مهارتی ویژه گروه سنی مختلف دارد بر این اساس برای حفظ قرآن در گروه سنی ۷ تا ۹ سال روش منحصر ارائه می شود.

موسسه رضوان پیش از جذب قرآن آموزان برای حفظ قرآن کریم دوره های تقویت هوش و حافظه برگزار می‌کند تا توانمند دانش آموزان و قرآن آموزان را از نظر هوش کلامی هوش تصویری و شنوایی بسنجد تا بر اساس استعداد قرآن آموزان آنها را در دوره های حفظ یکساله دوساله سه ساله پنج ساله و بلند در ثبت نام کند.

موسسه آموزشی و قرآنی رضوان در دو بخش واحد بزرگسالان و واحد نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کند که در بخش بزرگسالان به آموزش قرائت حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزاری دوره های تفسیر، برگزاری دوره های مکالمه صرف و نحو زبان عربی، کارگاههای تربیت پدران و مادران آسمانی و بسیاری از برنامه‌های متنوع می‌پردازد همچنین در خصوص واحد نوجوانان و جوانان به آموزش تخصصی حفظ قرائت و مفاهیم قرآن ، آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام، دوره های تخصصی صوت و لحن ،اذان و احکام اخلاق و می پردازد.

پایان پیام/296

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی یمن / زخمی شدن 10  نفر