معاون استاندار کرمانشاه: همه باید برای موفقیت دولت تلاش کنند


معاون استاندار کرمانشاه: همه باید برای موفقیت دولت تلاش کنند

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت متعلق به همه مردم است، گفت: همه ما در هر پست، جایگاه و مقامی باید برای موفقیت دولت و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا؛ «حسین خوش‌اقبال» عصر یکشنبه در جلسه‌ تودیع و معارفه مدیران کل امنیتی و انتظامی همچنین سیاسی و انتخابات استانداری، افزود: امروز همه در یک کشتی قرار گرفته و دولت متعلق به همه مردم است از این رو باید به موفقیت دولت کمک کنیم چرا که از ناکامی دولت نظام ضربه می‌بیند و در مقابل از موفقیت آن همه سود خواهند برد.

وی در ادامه سخنانش با تقدیر از تلاش ها و زحمات «نصرت‌الله مرادی» مدیرکل امنیتی و انتظامی در حوزه تامین امنیت استان، اظهار داشت: مدیرکل امنیتی و انتظامی به دلیل بازنشستگی تودیع می‌شود.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تقدیر از خدمات «جلیل بالایی» مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: در مدت مسئولیت او باوجود گستردگی کار و همزمانی مسئولیت سرپرستی فرمانداری پاوه، مسئولیت‌های محوله بخوبی انجام گرفت.

وی تاکید کرد: مدیران کل امنیتی و سیاسی استانداری از چهره‌هایی هستند که برای نظام اسلامی زحمت کشیده‌اند. آقای بالایی از نیروهایی هستند که با تمام توان تلاش کرده و همچنان از روحیه خدمت برخوردارند.

خوش اقبال در ادامه بر ادامه پیشبرد امور با همراهی و همکاری با سرپرستان در دو دفتر سیاسی و امنیتی تاکید داشت و گفت: مسئولیت‌ها گذرا و کوتاه هستند آنچه که به یادگار می‌ماند نام نیک خواهد بود.

در پایان این جلسه با تقدیر از خدمات و زحمات نصرت‌الله مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی، رسول مرادی به عنوان سرپرست این دفتر تعیین شد. همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات «جلیل بالایی» مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات، خانم «لادن اکبری» به عنوان سرپرست این دفتر استانداری تعیین شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا