بیستمین همایش عمری با قرآن برگزار می شود


بیستمین همایش عمری با قرآن برگزار می شود

زکی لو از برگزاری بیستمین همایش عمری با قرآن خبر داد و گفت: در این همایش از پیشکسوتان قرآنی تهران تجلیل می شود.

«سعید زکی لو » در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از برگزاری بیستمین همایش عمری با قرآن خبر داد و گفت: در این همایش از پیشکسوتان قرآنی تهران تجلیل می شود.

رییس فرهنگسرای قرآن با بیان اینکه بیستمین همایش عمر با قرآن عصر جمعه و همزمان با روز قدس برگزار می شود، افزود: برگزاری همایش عمری با قرآن یکی از برندها و مهمترین برنامه های شاخص این فرهنگسرا بوده و به مدت 19 سال هر سال در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه نوزدهمین همایش عمری با قرآن به دلیل همه گیری کرونا سال گذشته در اواخر پاییز برگزار شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به واکسیناسیون عمومی و پایین آمدن آمار ابتلا ، تصمیم گرفتیم به یاری پروردگار و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی این همایش را روز جمعه 9 اردیبهشت ماه 1401 در فرهنگسرای قرآن برگزار کنیم.

استاد زکی لو یادآور شد: بیستمین همایش عمر با قرآن از پنج پیشکسوت قرآنی شهر تهران تجلیل می شود.

رییس فرهنگسرای قرآن گفت: اساتید رشته های مختلف علوم قرآنی از جمله قرائت، داوری، مدیریت، تدریس، هنر و ... پس از جلسات کارشناسی متعدد انتخاب و دعوت شدند که در این مراسم از تلاش های قرآنی ایشان در طول سال های متمادی تقدیر می شود.

وی افزود: اجرای بیستمین همایش عمری با قرآن به عهده آقای هادی ربیعی مجری رسانه ملی و تلاوت قرآن مراسم را نفر اول مسابقات قرآن بین المللی کشور آقای هادی موحد امین عهده دار خواهد بود. اجرای همسرایی و تواشیح گروه اهل البیت به سرپرستی استاد هادی آرزم از بخش های دیگر این مراسم است.

پایان پیام/47

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادای احترام به مادر بزرگوار یک سید شهید در برنامه «مهمانی سادات »