پنج هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد شیروان توزیع شد


بجنورد-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: در ماه مبارک...
بجنورد-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: در ماه مبارک رمضان با کمک مراکز نیکوکاری(26 مرکز)، موسسات خیریه و گروه های جهادی شهرستان، پنج هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

اصغر نورمحمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هربسته معیشتی به ارزش سه میلیون ریال حاوی اقلامی نظیر برنج، روغن، گوشت، ماکاروانی، حبوبات و سویا است که با کمک خیرین و همکاری سایر نهادها و مراکز نیکوکاری کمک‌های مومنانه به خانوارهای تحت پوشش استمرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۱۳ هزار پرس غذای گرم و ۶۷ هزار افطاری ساده بین نیازمندان و محرومان شهرستان توزیع شد.

نورمحمدیان اضافه کرد: با شیوع کرونا، بیکاری و مشکلات اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار علاوه بر مستمری ماهانه به مددجویان تحت پوشش این نهاد، تهیه و توزیع بسته های معیشتی هم انجام شد و این روند همچنان ادامه دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: نهضت کمک مومنانه تدبیر ارزنده مقام معظم رهبری است که تجلی بخش همدلی و مواسات مومنانه آحاد و اقشار مختلف مردم برای کمک به نیازمندان است

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته