‌سازه‌های تبلیغاتی مشهد به معرفی کتاب با موضوع روز قدس اختصاص یافت


‌سازه‌های تبلیغاتی مشهد به معرفی کتاب با موضوع روز قدس اختصاص یافت

مشهد-ایرنا- سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرایی شدن طرح نمایش تصاویر جلد کتاب‌های نویسندگان مطرح کشور و  بین الملل در فضاهای تبلیغات محیطی شهر به مناسبت روز قدس خبرداد.

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلیل سروری با اشاره به این که همزمان با روز قدس تعدادی از سازه های تبلیغاتی سطح شهر مشهد به معرفی کتاب با موضوع روز قدس اختصاص یافت افزود: قرار است این طرح ادامه داشته باشد و به مناسبت‌های مختلف در شهر به نمایش درآید.

وی ادامه داد: در این برنامه تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی به نمایش طرح روی جلد کتاب‌های معروف و شناخته شده اختصاص پیدا کرده است تا به این ترتیب فضاهای شهری با این روز و مناسبت هماهنگ و همچنین گامی در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی برداشته شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تصاویری که در تابلوها به نمایش در آمده است و طرح جلد کتاب‌ها از نویسنده‌های معروف و شناخته شده در حوزه‌های مختلف است که در برخی از آنها جمله‌ای معروف از آن کتاب یا نویسنده به صورتی که قابل مطالعه باشد در سطح شهر به نمایش درآمده است.

سروری افزود: در این اقدام طرح جلد کتاب‌های" فلسطین از منظر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب"، کتاب "کاپوچینو در رام‌الله"، نوشته سعاد امیری، کتاب "زخم داوود " اثر سوزان ابوالهوی، کتاب "جایی که خیابان‌ها نام داشت" اثر رنده عبدالفتاح در معرض نمایش قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: این فعالیت فرهنگی با همکاری سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ‌اجرا می‌شود.

او با اشاره به این که یکی از اقدامات این معاونت زیباسازی فضاهای عمومی با اتفاقات و مناسبتهای اجتماعی، مذهبی، ملی و فرهنگی است افزود : با معرفی کتاب‌های معروف از نویسندگان شناخته شده تلاش کرده ایم تا فضای شهر و شهروندان را با کتاب و کتابخوانی همراه کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا