استاندار قم بر حمایت از استعدادهای درخشان دانش‌آموزی تاکید کرد


استاندار قم بر حمایت از استعدادهای درخشان دانش‌آموزی تاکید کرد

قم- ایرنا- استاندار قم با تاکید بر حمایت مجموعه مدیریت استان از استعدادهای درخشان دانش‌آموزی گفت: آموزش و پرورش قم باید با برنامه‌ریزی عملیاتی جایگاه قم در المپیادهای علمی کشور را ارتقاء بدهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی کشور و راه یافتگان به مسابقات جهانی دانش آموزان استان قم در سالن جلسات خانه معلم، با اشاره کسب ۱۲ مدال مختلف توسط دانش آموزان قمی در المپیادهای علمی کشور تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و حمایت از استعدادهای برتر، روند موفقیت آمیز قم طی سال گذشته استمرار یابد.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت حمایت از استعدادهای درخشان در آموزش و پرورش یادآور شد: مراسم تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی نباید پایانی برای استفاده از این استعدادهای درخشان باشد و لازم است تا ارتباط با این افراد مستعد در طول سال برقرار باشد.

شاهچراغی با اشاره به راهیابی ۱۹۲ دانش آموز قمی به بخش نهایی المپیادهای علمی کشور اظهار کرد: راهیابی این تعداد نشان از وجود استعدادهای برتر فراوان در بین دانش آموزان قمی است.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان در تمام مدارس عادی و سمپاد استان، گفت: طی دو سال و با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری، آموزش و پرورش و دانش آموزان استان با مشکلاتی در بعد علمی روبه رو شده است.

استاندار قم با اعلام آمادگی نسبت به حمایت و پیگیری جهت شناسایی و پرورش بیشتر استعدادهای درخشان بیان داشت: آموزش و پرورش استان برنامه عملیاتی خود در خصوص کشف و پرورش استعدادهای برتر را تقدیم مجموعه مدیریت استان کند.

در این مراسم از مصطفی خالصی مدال طلای المپیاد کشوری و عضو تیم ملی ایران در المپیاد جهانی جغرافیا در فرانسه، محسن تفک دارنده مدال طلای تفکر و کارآفرینی در بخش المپیاد کشور اقتصاد، زهرا نصرتی دارنده طلای المپیاد کشوری سلول های بنیادی، سعید منصور نژادیان دارنده نقره المپیاد جهانی اقتصاد روسیه، ارشیا عبدی صاحب مدال برنز المپیاد جهانی اقتصاد روسیه، علی رضا رضایی دارنده مدال برنز المپیاد کشوری ریاضی، مصطفی قنواتی و معصومه السادات مطلبی صاحب مدال برنز المپیاد کشوری مدیریت و اقتصاد، محمدپارسا الهی منش دارنده مدال نقره کشوری المپیاد کامپیوتر، محدثه محمدی، محمدرضا نجفی زارع و سید زینب موسوی دارندگان مدال نقره المپاد کشوری جغرافیا با اهدای لوحی تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی