پروژه های نیمه تمام و پیشران سیریک تعیین تکلیف شد


پروژه های نیمه تمام و پیشران سیریک تعیین تکلیف شد

بندرعباس- ایرنا- نشست شورای اداری شهرستان سیریک در بندر کوهستک با حضور استاندار هرمزگان و با هدف بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های پیشران برگزار شد.

استاندار هرمزگان شامگاه پنج‌شنبه پس از نشست شورای اداری شهرستان سیریک که در بندر کوهستک با هدف بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام و پروژه های پیشران برگزار شد، با اشاره به جزئیات این نشست، اظهار کرد: در نشست امروز تصمیمات مهمی در حوزه آب، راه‌سازی، شیلات و تجهیز زیرساخت‌های پزشکی و سلامت اتخاذ شد.

مهدی دوستی بیان داشت: تکمیل زیر ساخت های آموزشی، تاسیس هنرستان شیلات، احداث خط انتقال آب تلنگ به سیریک و تکمیل آب شیرین‌کن از جمله مصوبات این نشست بود که در موعد مقرر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات حوزه ورزش شهرستان سیریک، گفت : تکمیل زیر ساخت های ورزشی و احداث و تکمیل پروژه چمن مصنوعی در برخی از مناطق شهرستان از دیگر مصوبات این سفر بود.

دوستی تصریح کرد: با جابه‌جایی خط لوله گاز در اراضی شهرک صنعتی سیریک، به‌زودی مشکل واگذاری زمین در این محدوده رفع خواهد شد و زیرساخت های شهرک صنعتی نیز برای سرمایه گذاری تکمیل می شود.

استاندار هرمزگان گفت: چندین مزرعه بزرگ پرورش میگو درگیر مسائل زیست محیطی و مشکل احداث کانال بودند که در راستای تسریع در فرآیند احداث این مزارع، تصمیمات لازم گرفته شد.

وی با بیان اینکه عمده طرح ها در سوم خردادماه، هفته دولت و دهه فجر سال‌جاری به نتیجه می‌رسد، اظهار امیدواری کرد: در کوتاه مدت اتفاقات خوبی در شهرستان سیریک و بخش های مختلف آن رقم بخورد.

سفر استاندار هرمزگان به سیریک، چهارمین سفر استاندار به بخش های مختلف این استان بود؛ دوستی پیش از این به بخش هرمز، احمدی و رویدر هم سفر کرده بود و با حضور معاونان استاندار و مدیران کل استانی، طرح ها و پروژه های نیمه تمام و پیشران را بررسی کرده بود.

شهرستان سیریک در ۱۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان