طعنه سنگین فورد به ایلان ماسک و اقداماتش!


طعنه سنگین فورد به ایلان ماسک و اقداماتش!

فورد با عرضه زودتر وانت الکتریکی F-150 لایتنینگ به بازار ضربت سختی بر پیکر تسلا سایبرتراک وارد کرد و به نظر می‌رسد این برند می‌خواهد با این حقیقت بر ایلان ماسک بتازد! این خودروساز آمریکایی در تبلیغی که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد و قرار بود در زمان دربی کنتاکی پخش شود گفته است: … The post طعنه سنگین فورد به ایلان ماسک و اقداماتش!...

فورد با عرضه زودتر وانت الکتریکی F-150 لایتنینگ به بازار ضربت سختی بر پیکر تسلا سایبرتراک وارد کرد و به نظر می‌رسد این برند می‌خواهد با این حقیقت بر ایلان ماسک بتازد! این خودروساز آمریکایی در تبلیغی که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد و قرار بود در زمان دربی کنتاکی پخش شود گفته است:

در حال حاضر تنها افرادی که اهمیت دارند پر سر و صداترین آن‌ها هستند، افرادی که می‌خواهند اوضاع را خراب کنند و سپس وقتی که اوضاع سخت شد با فضاپیماهای شخصی خود پرواز و فرار کنند.

به نظر می‌رسد این یک اشاره نه چندان ظریف به ماسک است، ماسکی که مدیر و مالک شرکت اسپیس ایکس است و درباره زندگی در مریخ بسیار سخن می‌گوید.

طعنه سنگین فورد به ایلان ماسک و اقداماتش!

این ویدئو سپس به ۱۸۲ هزار نفر نیروی کاری فورد اشاره می‌کند که در مقایسه با دیگر خودروسازان خودروهای بیشتری را در آمریکا مونتاژ می‌کنند و چیزهای بزرگ و جدیدی می‌سازند، چیزهایی که طرز انجام کارهای ما را تغییر خواهند داد. کلیپ موردبحث سپس تولید F-150 لایتنینگ را نشان می‌دهد و به تعهد ۵۰ میلیارد دلاری فورد به تولید خودروهای الکتریکی اشاره می‌کند. این سرمایه‌گذاری سنگین یک خبر بد برای تسلا محسوب می‌شود زیرا رقابت را افزایش می‌دهد و قطعاً روی فروش این خودروساز تأثیر می‌گذارد. تأخیرهای مداوم تسلا نیز باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود زیرا سایبرتراک در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است و تاکنون نیز فقط اخبار مربوط به تعویق تولید آن در دسترس بوده است.

طعنه سنگین فورد به ایلان ماسک و اقداماتش!

تأخیرهای مکرر باعث شده است رقبا حداکثر استفاده را از فضا ببرند. ریویان R1T، جی ام سی هامر الکتریکی و فورد F-150 لایتنینگ جزو خودروهایی هستند که در خط تولید قرار دارند و شورولت نیز در بهار ۲۰۲۳ سیلورادو الکتریکی را عرضه خواهد کرد و سپس نوبت به جی ام سی سیرا الکتریکی خواهد رسید. رم نیز قرار است پاییز سال جاری میلادی از وانت الکتریکی و مفهومی خود رونمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه