فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در عصر جدید 3 و واکنش ها ببینید


فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در عصر جدید 3 و واکنش ها ببینید که در قسمت سیزدهم مرحله مقدماتی قسمت آخر فصل سوم عصر جدید یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 اجرا کرد. ویدئوی اجرای بسیار زیبا و احساسی آهنگ علی طولابی در عصر جدید 3 را دانلود کنید: فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در […] نوشته فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در عصر جدید 3 و واکنش ها...

فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در عصر جدید ۳ و واکنش ها ببینید که در قسمت سیزدهم مرحله مقدماتی قسمت آخر فصل سوم عصر جدید یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ اجرا کرد. ویدئوی اجرای بسیار زیبا و احساسی آهنگ علی طولابی در عصر جدید ۳ را دانلود کنید:

فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در عصر جدید 3 و واکنش ها ببینید

فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در عصر جدید ۳ و واکنش ها ببینید

علی طولابی در عصر جدید ۳ خواننده ۱۳ ساله کوهدشتی و اهل کوهدشت لرستان در قسمت سیزدهم فصل سوم عصر جدید و عصر جدید ۳ به عنوان شرکت کننده حضور داشت و ترانه محلی و کردی بسیار زیبایی را در مرحله اول و مقدماتی در عصر جدید ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ اجرا کرد. او چهار چراغ سفید از امین حیایی و ژاله صامتی و کارن همایونفر و مجید اسماعیلی دریافت کرد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد که در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

علی طولانی متولد دهه ۸۰ که در حال حاضر ۱۳ سال سن دارد به عنوان شرکت کننده فصل سوم عصر جدید حضور داشت و اجرا تانه ای بسیار با صدای دلنشین را به نمایش گذاشت. او گفت از ۵ سالگی شروع به خواندن کردم و در خانواده ام فقط من در زمینه موسیقی فعالیت دارم. او گفت اهل فوتبال نیستم و هی دوستی ندارم و خجالتی هستم

کارن همایونفر نیز درباره این خواننده نوجوان کوهدشتی گفت که در آینده آهنگساز میشود. این شرکت کننده اینگونه معرفی شد:

نوجوانی زاده‌ی کوهدشتِ لرستان با صدایی سحرآمیز و توانا و آهنگی از موسیقی مقامی (کُردی)!

علی طولابی، دومین اجرای قسمت سیزدهم (پایانی) از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ بود که به عنوان نفر دوم راه یافته به مرحله نیمه نهایی در قسمت سیزدهم فصل سوم عصرجدید شد.

واکنش ها

برخی کاربران درباره اجرای علی طولابی نوشتند:

زنگ طلایی داشت خدابیش😍

***

هم فارسی و هم کردی عالی خوند
****

عالی بود 😍

این آوا واقعا ملکوتی بود ❤

****
از همین الان مشخصه شخصیت حرفه ایی داره آینده خوبی داره ♥️

***

خدا حفظش کنه خوش بحال پدر و مادرش۱d

****
بی استرس ترین خواننده عصر جدید👏

****
خیلی گل بود

و…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان