سرمربی تیم شهرداری بندرعباس: یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ یک هستیم


سرمربی تیم شهرداری بندرعباس: یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ یک هستیم

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در حالی که لیگ یک به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و تنها سه هفته به پایان آن باقی مانده است، تیم ما ( شهرداری بندرعباس) یکی از تیم های مدعی به لیگ یک فوتبال کشور هستیم.

به گزارش ایرنا، امیر خلیفه اصل سه شنبه شب پس از برد ۳ بر یک تیمش برابر سپید رود رشت به خبرنگاران گفت: بازی سختی در برابر تیم سپیدرود برگزار کردیم و با شروع بازی در همان دقیقه نخست خوشبختانه به گل رسیدیم،
وی بیان داشت: بعد از زدن این گل، شاگردانم تعلل کردند و حریف از این فرصت استفاده کرد و گل تساوی را زد.
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اظهارداشت: شاگردانم بعد از دریافت گل تساوی به خود آمدند و موفق شدند باز هم گلزنی کنند و نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.
وی ابرازداشت: در نیمه دوم شاگردانم دست از حمله های خود نکشیدند و گل سوم را به ثمر رساندند تا حاشیه امنیت برایشان باشد؛ در وقت های اضافه حریف موفق به گلزنی شد و بازی ۳ بر ۲ به سود ما به پایان رسید.
خلیفه اصل در مورد سه بازی آینده تیمش نیز اظهار داشت: تیم شهرداری هفته آینده مهمان تیم توس مشهد هست و یک بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و باید سه امتیاز این دیدار را از حریف بگیریم.
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس یادآورشد: بازی بعدی میزبان تیم آبی پوشان تهران هستیم و آخرین بازی ما با تیم نیروی زمینی در تهران است و هریک از این دیدارها حکم یک فینال برایمان دارد.
وی گفت: تمام هم غم ما این است که بتوانیم سه امتیاز این بازی ها را کسب کنیم و از آنجایی که شاگردانم در هر بازی جنگنده و با صلابت درمیدان ظاهر می شوند، دربازی های پیش روی نیز با حریفان برای کسب سه امتیاز به میدان می روند ومی خواهیم با پیروزی بر حریفان دل مردم و هواداران در سال ۱۴۰۱ با راهیبایی تیم شهرداری بندرعباس به لیگ یک فوتبال کشور شاد کنیم.
تیم شهرداری بندرعباس در هفته بیست و سوم مسابقه‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های ایران سه شنبه شب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه ۳ بر یک در مقابل تیم سپید رود رشت به برتری رسید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب