یک محموله سنگین 574 تنی وارداتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد


یک محموله سنگین 574 تنی وارداتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد

بندرعباس- ایرنا-معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک محموله سنگین با وزن مجموع 574 تن در یکی از محوطه‌های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور خرمشکوه،روز چهارشنبه در حاشیه تخلیه این یک نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) اظهار داشت: این محموله وارداتی با وزن ۵۷۴ تن با رعایت تمام الزامات ایمنی و شیوه نامه‌های محموله های باربرداری ترافیکی از کشتی تخلیه شد.
وی در خصوص مشخصات این نگله سنگین وارداتی ادامه داد: این محموله دارای ۳۵ متر طول، ۵.۶۰ متر عرض و ۵.۹۵ متر ارتفاع با وزنی معادل ۵۷۴ تن می‌باشد.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به مراحل عملیات جابه‌جایی این محموله گفت: تخلیه این محموله ترافیکی به روش "باربرداری مرکب" و توسط دو دستگاه جرثقیل ۱۲۰۰ تنی و ۴۵۰ تنی فوق سنگین انجام گرفته است.
به گفته خرمشکوه، برای تخلیه و انتقال این محموله از روی کشتی به کشنده از توان ۳۰ نفر نیروی انسانی در مدت زمان شش ساعت استفاده و به صورت استاندارد و کاملا ایمن به محوطه‌های بندری منتقل یافت.
وی خاطرنشان کرد: این محموله‌ پروژه‌ای که به عنوان کالاهای سرمایه‌ای قلمداد می‌شود، پس از انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد مورد نظر انتقال می یابد.
فروردین امسال نیز یک نگله سنگین وارداتی با وزن ۴۳۷ تن با رعایت تمام شیوه نامه‌های محموله‌های باربرداری ترافیکی در مدت زمان هشت ساعت تخلیه و به یکی از محوطه های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندرشهید رجایی منتقل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329