دسترسی عادلانه مردم جنوب سیستان و بلوچستان به خدمات درمانی مصداق توسعه فضاهای بهداشتی است


دسترسی عادلانه مردم جنوب سیستان و بلوچستان به خدمات درمانی مصداق توسعه فضاهای بهداشتی است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دسترسی عادلانه مردم جنوب استان به خدمات درمانی مصداق توسعه فضاهای بهداشتی است که در این راستا با پیگیری‌های انجام شده امروز/چهارشنبه/ شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هستیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حسین مدرس خیابانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهارداشت: امروز ما موفقیت استان در مهار ویروس کرونا را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان در بیمارستان‌ها هستیم.

وی بیان کرد: امروز پروژه‌های مختلف و خوبی را در ایرانشهر افتتاح کردیم به طور مثال در همین بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بلوک اتاق عملی را مورد بهره‌برداری قرار دادیم که به بروزترین تجهیزات جراحی مجهز است.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این بیمارستان توانایی جراحی بیماران قلبی عروقی دارد بیمارانی که تا دیروز برای انجام عمل خود مجبور بودند مسافت طولانی را تا مرکز استان یا استان های همجوار طی نمایند اما امروز در جنوب استان می توانند این خدمت را دریافت کنند.
وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم دسترسی آحاد جامعه را به خدمات بهداشتی و درمانی فراهم کنیم.
مدرس خیابانی تصریح کرد: امروز بخش عفونی ما با ۲۷ تخت در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) افتتاح شد که دیگر نیازی نیست بیماران برای دریافت خدمات در این حوزه به سایر نقاط استان مراجعه کنند.
وی ادامه داد: امروز دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ظرفیت های معطل و بلا استفاده استان بهره گرفته و توانسته پروژه‌های خوبی را بهره‌برداری کند.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز ما در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیمارستان روانپزشکی را افتتاح کردیم تا بتوانیم به بیماران این حوزه در جنوب استان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان روانپزشکی روزبه با قرار گرفتن در طرح توسعه توانایی افزودن ۱۰۰ تخت بستری دیگر را نیز خواهد داشت.

مدرس خیابانی تصریح کرد: امروز بیمارستان روانپزشکی روزبه و اتاق‌های جراحی بیمارستان خاتم‌الانبیا توانایی پذیرش بیماران را دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مجهزترین دستگاه‌ آنژیوگرافی را در اتاق عمل ایرانشهر داریم که دیگر نیازی نیست بیماران برای دریافت خدمات به مرکز یا استان‌های دیگر مراجعه کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد وقوع اتفاقات خوبی در حوزه سلامت در جنوب استان خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)