نمایشگاه 33؛ چهل‌تکه فرهنگی یا کتاب بی‌کرونا


نمایشگاه 33؛ چهل‌تکه فرهنگی یا کتاب بی‌کرونا

تهران- ایرنا- در بخش بین‌الملل سی‌وسومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 18 غرفه خارجی با رنگ و لعاب و فضاهای متنوع و جذاب پذیرای کتاب‌دوستان هستند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از دو سال وقفه از امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت) کار خود را آغاز کرد.

قبل از آن که غرفه‌داران کتاب‌هایشان را بچینند و اجازه ورود به بازدیدکنندگان داده شود، شور و هیجان در نقطه نقطه حیاط مصلی احساس می‌شد. کتاب‌دوستان از دور و نزدیک آمده بودند تا بار دیگر خود را در دنیای شیرین یار مهربان گم کنند. یکی دست در دست فرزندش آمده و دیگری ساک و چمدان به بغل منتظر اجازه ورود به نمایشگاه بود.

نمایشگاه 33؛ چهل‌تکه فرهنگی یا کتاب بی‌کرونا

یکی دیگر از صحنه هایی که حسابی جلب توجه می‌کرد دختری بود که کتاب به دست منتظر آغاز به کار نمایشگاه بود تا بتواند کتاب بعدی‌اش را از بین ویترین رنگارنگ ناشران داخلی و خارجی انتخاب کند.

نمایشگاه 33؛ چهل‌تکه فرهنگی یا کتاب بی‌کرونا

وارد شبستان که می‌شوید، امکان بازدید و خریداری محصولات ۱۷۰۰ ناشر داخلی را دارید اما یکی از جاذبه‌های همیشگی نمایشگاه برای علاقه‌مندان به فرهنگ دیگر کشورها، بخش بین‌الملل است.

نمایشگاه 33؛ چهل‌تکه فرهنگی یا کتاب بی‌کرونا غرفه مکزیک

براساس آمار منتشر شده، کتاب‌های ۱۷۰ ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه ارائه خواهد شد و حدود ۵۰ مهمان‌ از ۳۰ کشور جهان، از این رویداد فرهنگی بازدید خواهند کرد.

بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب در طبقه دوم شبستان و با حضور ۱۸ غرفه از جمله غرفه کشورهای روسیه، مکزیک، عمان،صربستان و کره جنوبی پذیرای علاقه‌مندان است و غرفه قطر به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه امسال در وسط غرفه‌های متنوع و رنگارنگ دیگر خودنمایی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022