قیمت لوسید ایر دریم ادیشن در اروپا 230 هزار دلار خواهد بود


قیمت لوسید ایر دریم ادیشن در اروپا 230 هزار دلار خواهد بود

لوسید برنامه‌های تولید خود برای بازارهای اروپایی را اعلام کرد. همانند آنچه در بازار آمریکا رخ داده است، اروپایی‌ها نیز اولین بار با لوسید ایر دریم ادیشن با نسخه‌های رنج و پرفورمنس آشنا خواهند شد. زاک ادسون نایب‌رئیس فروش و خدمات پس از فروش لوسید می‌گوید: حضور در اروپا و تصمیم عرضه مدل ایر دریم … The post قیمت لوسید ایر دریم ادیشن در اروپا 230...

لوسید برنامه‌های تولید خود برای بازارهای اروپایی را اعلام کرد. همانند آنچه در بازار آمریکا رخ داده است، اروپایی‌ها نیز اولین بار با لوسید ایر دریم ادیشن با نسخه‌های رنج و پرفورمنس آشنا خواهند شد. زاک ادسون نایب‌رئیس فروش و خدمات پس از فروش لوسید می‌گوید:

حضور در اروپا و تصمیم عرضه مدل ایر دریم ادیشن در این بازار باعث تقویت جایگاه لوسید به عنوان برندی جهانی خواهد شد و از مأموریت ما برای بالا بردن استانداردهای محصولات الکتریکی حمایت خواهد کرد

لوسید ایر دریم ادیشن بازار اروپا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و شعاع حرکتی تخمینی ۹۰۰ کیلومتری خواهد داشت. این خودرو همچنین از ساختار الکتریکی ۹۲۴ ولتی برای شارژ سریع‌تر سود می‌برد. محصول موردبحث در اروپا نیز همانند بازار آمریکا به تعداد محدودی عرضه خواهد شد؛ اما در آلمان ۲۱۸ هزار یورو (معادل ۲۳۰ هزار دلار امریکا)، در هلند ۲۲۲ هزار یورو، در سوئیس ۱۹۹ هزار فرانک و در نروژ ۱,۸۵۰,۰۰۰ کرون قیمت خواهد داشت.

قیمت لوسید ایر دریم ادیشن در اروپا 230 هزار دلار خواهد بود

اولین نمونه‌های این خودرو اواخر سال ۲۰۲۲ به دست مشتریان اروپایی خواهند رسید و پس از دریم ادیشن نیز مدل‌های ایر پیور، ایر تورینگ و ایر گرند تورینگ عرضه خواهند شد. قیمت نهایی این مدل‌ها طی ماه‌های آتی منتشر خواهد شد اما لوسید می‌گوید طبق انتظارات قیمت ایر پیور حدود ۱۰۰ هزار یورو در آلمان و هلند و حدود ۱۰۰ هزار فرانک در سوئیس و ۱ میلیون کرون در نروژ خواهد بود. این برند تازه تأسیس همچنین اعلام کرده است به دنبال افتتاح اولین نمایندگی خود در مونیخ آلمان خواهد بود. اولین استودیوی اروپایی لوسید ۱۳ می ۲۰۲۲ افتتاح خواهد شد و از مشتریان برای آشنایی بیشتر با این برند دعوت به عمل خواهد آمد. لوسید سپس نمایندگی‌های بیشتری را در آلمان، هلند، نروژ و سوئیس افتتاح خواهد کرد. این برند می‌خواهد طی سال‌های آینده در دیگر بازارهای کلیدی اروپا نیز حضور یابد.

قیمت لوسید ایر دریم ادیشن در اروپا 230 هزار دلار خواهد بود

علیرغم اینکه لوسید فقط استودیوهای خود را در این کشورها افتتاح خواهد کرد اما اظهار می‌دارد پیش سفارش محصولاتش از اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، ایتالیا، موناکو، اسپانیا، سوئد و بریتانیا را نیز می‌پذیرد. برای خرید این خودروها باید ۳۰۰ یورو سپرده قابل بازگشت را واریز کرد. لوسید همچنین تائید کرده است نسخه فرمان راست ایر برای بازار بریتانیا را نیز تولید خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم