تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران در سیستان و بلوچستان معامله‌ای دارای سود طرفینی است


تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران در سیستان و بلوچستان معامله‌ای دارای سود طرفینی است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تلاش برای جذب سرمایه گذاران از داخل و خارج استان معامله‌ای دارای سود طرفینی است که چنین چیزی از طرفی عامل سودآوری سرمایه گذار و از طرف دیگر عامل رشد و توسعه استان خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی ضمن حضور در سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه پرداخت و در نشست ویدیو کنفرانس که با حضور مدیر کل، معاونین و مدیران شهرستانی سازمان جهاد کشاورزی استان همراه بود اظهارداشت: ظرفیت سیستان‌ و بلوچستان در محدوده کاری سازمان جهاد کشاورزی بسیار بالاست اما متاسفانه از این ظرفیت به درستی استفاده نشده و نیازمند تلاش بیشتر است.
وی افزود: برای استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استان باید راهکارهای مختلف را مشخص و از آن‌ها بهره گیری نمود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: در بخش اقتصادی به دنبال پیشرفت هستیم اما باید دقت داشت که عدالت نیز باید رعایت شود نه اینکه سود تنها در جیب عده‌ای سرمایه دار برود و دیگران محروم باشند.
وی با تاکید بر استفاده از مشارکت مردم در فعالیت‌ها برای گسترش منافع جامعه، افزود: تعاونی‌ها یکی از راهکارها در تجمیع سرمایه، اقدام، توزیع و مشارکت مردمی است که می‌تواند به تجمیع سرمایه برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ کمک کند.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: متاسفانه در مواقعی شرایط برای حضور سرمایه گذاران فراهم نیست و حتی سرمایه‌گذاران بومی هم حاضر به سرمایه‌گذاری در استان نیستند و از عدم همکاری‌ها گلایه دارند که نیازمند تلاش مضاعف در راستای هموارسازی مسیر فرهنگی و اداری برای سرمایه گذاران هستیم.
وی گفت: در عرصه تولید، فراوری، بسته‌بندی و فروش محصولات نیازمند حمایت و پیگیری هستیم که تا به حال کمتر توجهی به این عرصه شده ست.
آیت‌الله محامی اظهارداشت: سرمایه‌گذاری‌ها در سطح سیستان و بلوچستان باید به گونه‌ای باشد که مواد خام از استان خارج نشود و شرایط برای فرآوری در داخل استان ایجاد و این به عنوان یک سیاست کلی دنبال شود.
وی تصریح کرد: بیان نکات مثبت در گزارش عملکرد مایه امیدواری ست اما بهتر است در کنار آن نواقص و مشکلات را هم بگوییم زیرا در این صورت مساله روشن و در تصمیم گیری های آینده ما موثر و گزارش شما نیز قابل اعتماد خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: در ارائه خدمات به عرصه‌های مختلف استان باید مشخص شود که خدمات ما چند درصد از نیاز استان را تامین می‌کند که در این صورت وضعیت کار ما کاملاً مشخص و گویا خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت