آیفون 14 پرو مکس، بزرگ ترین صفحه نمایش گوشی‌های اپل در طول تاریخ را خواهد داشت


آیفون 14 پرو مکس، بزرگ ترین صفحه نمایش گوشی‌های اپل در طول تاریخ را خواهد داشت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) مشخصات لو رفته از سری iPhone 14 به تغییر ابعاد نمایشگر مدل‌های پرو آیفون اشاره دارند. بدین ترتیب صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس از سایر گوشی‌های این شرکت بزرگتر خواهد بود. تاکنون شایعات به حذف ناچ در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max اشاره داشته‌اند. گویا اپل می‌خواهد یک طراحی دو بخشی... نوشته آیفون 14 پرو مکس،...

مشخصات لو رفته از سری iPhone 14 به تغییر ابعاد نمایشگر مدل‌های پرو آیفون اشاره دارند. بدین ترتیب صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس از سایر گوشی‌های این شرکت بزرگتر خواهد بود.

تاکنون شایعات به حذف ناچ در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max اشاره داشته‌اند. گویا اپل می‌خواهد یک طراحی دو بخشی شامل یک حفره و یک بریدگی قرصی شکل را جایگزین ناچ بکند. طبیعتا این تغییر باعث بزرگتر شدن ابعاد صفحه نمایش آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس خواهد شد. حالا نیز شاهد لو رفتن ابعاد دقیق نمایشگر نسل جدید آیفون هستیم.

صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس بزرگتر از همیشه

آیفون 14 پرو مکس، بزرگ ترین صفحه نمایش گوشی‌های اپل در طول تاریخ را خواهد داشتآیفون 14 پرو مکس، بزرگ ترین صفحه نمایش گوشی‌های اپل در طول تاریخ را خواهد داشت

اگر امیدوار بودید که اپل تغییر چشمگیری را در اندازه نمایشگر ایجاد کند، باید بگوییم که اینگونه نیست. در واقع ما با یک تغییر جزئی طرف هستیم که حتی شاید تاثیری در استفاده روزانه شما از آیفون نداشته باشد. در ادامه می‌توانید ابعاد نمایشگر مدل‌های پرو آیفون 14 را با آیفون 13 مقایسه کنید.

آیفون 13 پرو: ۶.۰.۶ اینچآیفون 14 پرو: ۶.۱۲ اینچآیفون 13 پرو مکس: ۶.۶۸ اینچآیفون 14 پرو مکس: ۶.۶۹ اینچ

در واقع این تغییرات آنقدر اندک هستند که اپل به خود زحمت ایجاد تغییر در iOS و بهره بردن از فضایی اضافی را نخواهد داد. برخی از کاربران امیداور بودند که به خاطر تغییر ابعاد صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس، اپل مجددا نشانگر میزان درصد باتری را به نوار وضعیت باز گرداند؛ اما بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

آیفون 14 پرو مکس، بزرگ ترین صفحه نمایش گوشی‌های اپل در طول تاریخ را خواهد داشتآیفون 14 پرو مکس، بزرگ ترین صفحه نمایش گوشی‌های اپل در طول تاریخ را خواهد داشت

همچنین با توجه به اینکه اپل از اندازه نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کند، فکر نمی‌کنیم آنها به جزئیات تغییر در آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس اشاره کنند. احتمالا اپل در کمپین‌های خود به شکل هوشمندانه‌ای درصد تغییر را برجسته جلوه دهد.

البته این تغییرات فقط مخصوص مدل‌های پرو هستند و چون اپل نمی‌خواهد ناچ را در سایر مدل‌های iPhone 14 حذف کند، ابعاد نمایشگر آیفون 14 و آیفون 14 مکس به ترتیب برابر با ابعاد آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس خواهند بود. گفته می‌شود که اپل می‌خواهد در سری آیفون 15 ناچ قدیمی را در تمامی مدل‌ها حذف و ناچ دو تکه را جایگزین آن کند.

اگر هیچ مشکلی در زنجیره تامین آیفون پیش نیاید، باید شاهد رونمایی از سری آیفون 14 در اواخر شهریور ماه باشیم. از ۴ مدل آیفون 14 نیز دو مدل با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و دو مدل دیگر با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی عرضه خواهند شد.

منبع :9to5mac

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استون مارتین والهالا خودرویی با 937 اسب بخار قدرت