فرماندار: یک واحد تولیدی راکد پس از 13 سال در تکاب احیا شد


فرماندار: یک واحد تولیدی راکد پس از 13 سال در تکاب احیا شد

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: واحد تولیدی و صنعتی لوله پولیکا در شهرک صنعتی این شهرستان که بیش از 13 سال فعالیت آن متوقف و راکد بود، احیا و فعال سازی شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد، روز پنج شنبه در بازدید از بازگشایی این واحد تولیدی افزود: واحد تولیدی و صنعتی لوله پولیکا در شهرک صنعتی تکاب به علت نبود نقدینگی و بدهی بانکی از سال ۱۳۸۸ توسط یکی از بانک های عامل و از طریق ثبت اسناد مصادره شده بود که با تلاش ها و پیگیری های مستمر در چند هفته اخیر، بازگشایی شد و به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی با رفع موانع، فک رهن شده و برای فعالیت مجدد در اختیار مالک آن قرار گرفت اظهار کرد: با احیا و فعال سازی این واحد راکد تولیدی، ساختمان و سوله های این کارخانه در شهرک صنعتی بازگشایی شد و با همکاری فرمانداری و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در راستای حمایت از تولید دوباره بزودی در مدار تولید قرار می گیرد.

فرماندار تکاب اضافه کرد: با آغاز به کار دوباره این واحد تولیدی ۱۰ کارگر مشغول به کار می شوند و علاوه بر تامین نیاز صنعتی شهرستان به انواع لوله پولیکا، ارزش افزوده حاصل از عرضه این محصول در سایر شهرها نیز به تکاب اختصاص می یابد.

حیدری آزاد ادامه داد: احیا و فعال سازی این واحد اقدام مهمی در ابتدای سالی است که توسط رهبر معظم انقلاب به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است که با پیگیری از مراجع استانی محقق شده و نوید بخش اتفاق های خوب در زمینه تولید و اشتغال شهرستان در هفته های آتی است.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی برای راه اندازی فاز توسعه کارخانه طلای زرشوران و احیا برخی واحدهای تولیدی دیگر در تکاب نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ۶۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی تکاب در جنوب آذربایجان غربی مستقر هستند که اکنون ۳۵ واحد از آنها فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی