نماینده مجلس: بیمارستان 500 تختخوابی مراغه با سرعت احداث می‌شود


نماینده مجلس: بیمارستان 500 تختخوابی مراغه با سرعت احداث می‌شود

مراغه- ایرنا- نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به کلنگ‌زنی بیمارستان 500 تختخوابی مراغه طی روز جاری و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: این بیمارستان در سایه توجه وزیر بهداشت با سرعت احداث می‌شود.

علی علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مراغه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز درمانی دومین بیمارستان بزرگ آذربایجان‌شرقی بعد از بیمارستان بزرگ تبریز به شمار می‌رود و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

وی همچنین به پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز اشاره و بیان کرد: پذیرش دانشجوی علوم پزشکی در مراغه قطعی شده و در مرحله اول به صورت مشترک بین مراغه و تبریز خواهد بود و بعد از یک دوره، مراغه به صورت مستقل دانشجو پذیرش خواهد کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه هم در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در سفر امروز وزیر بهداشت به شهرستان تکمیل و تجهیز بیمارستان سینا را هم خواستار شدیم.

داود اسدیان ادامه داد: با دستور ویژه وزیر بهداشت امیدواریم شاهد تکمیل و استفاده از بیمارستان نیمه‌تمام سینای مراغه طی ماه‌های آینده باشیم.

به گزارش ایرنا بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی شهدای سلامت مراغه پروژه‌ ملی است و در زمینی به مساحت هفت هکتار با زیربنای ۴۱ هزار مترمربع و با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری