شهردار منطقه 20 تهران: رسالت مدیریت شهری در بحران کرونا جامعه محور بود


شهردار منطقه 20 تهران: رسالت مدیریت شهری در بحران کرونا جامعه محور بود

شهرری- ایرنا- شهردار منطقه 20 تهران با بیان اینکه رویکرد شهرداری تهران از ابتدای آغاز کرونا جامعه محور بود، گفت: استفاده از ظرفیتهای موجود در حوزه‌های قرنطینه، اعلام محدودیت در حمل و نقل عمومی، پیگیری اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در اماکن اداری و ورزشی از اهم اقدامات بوده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، سیدمحمد ناظم رضوی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از کادر درمان دارالشفای کوثر، بیمارستان هفتم تیر و بیمارستان فیروز آبادی افزود: پرستاران در بحران کرونا در خط مقدم حفظ سلامت بودند و این مراسم به پاس زحمات پرستاران و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

وی ادامه داد: در شهرداری تهران به عنوان نهاد پیشرو اقدامات خوبی در حال انجام هست و مردم این تغییرات را حس خواهند کرد.

ناظم رضوی گفت: با توجه به رسالت مدیریت شهری در حوزه سلامت امیدواریم دستگاههای مربوطه همکاری خودشان را با شهرداری داشته باشند و موانع و مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: برنامه های متنوع و پی در پی با شعار”سلامت ما، حال خوب ما” برای ارتباط گیری با مردم در مقوله سلامت برگزار شده است و با تاکید مدیریت شهرداری تهران و جلسات مختلف در خصوص کلان سلامت بصورت هفتگی در حال برگزاری است.

در پایان این مراسم از زحمات کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، فیروزآبادی و دارالشفا کوثر تجلیل و به پاس یاد شهدای مدافع سلامت از خانواده های شهیدان کامران بیات، حاجی آقایی شهرستانی، محمد حسین خلیلی، محمدعلی صابری، محمدعلی خسروی و شهیده لیلا مولایی تقدیر به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان