همایش تجلیل از مدافعان سلامت خاش و تفتان برگزار شد


همایش تجلیل از مدافعان سلامت خاش و تفتان برگزار شد

زاهدان - ایرنا - همایش تجلیل از مدافعان سلامت خاش و تفتان روزپنجشنبه همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته سلامت با حضور فرمانداران این 2 شهرستان و شماری از مسوولان، مدیران و کادر بهداشتی و درمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار شهرستان خاش در این همایش با تبریک هفته سلامت و تقدیر از زحمات کادر سختکوش بهداشت و درمان گفت: معیشت و سلامت دو رویکرد ارزشمند دولت سیزدهم است و تلاش برای جلوگیری از هزینه های سنگین درمانی به مردم از برنامه های دولت است.
صاحب‌گل صالحی بیان کرد: امروز اگر در ارتقای شاخص های سلامت به ویژه مدیریت و کنترل کرونا موفقیتی حاصل شده، مدیون خدمات مدافعان و ایثارگران سلامت به ویژه مدیر سختکوش شبکه بهداشت و درمان هستیم.
وی افزود: اهتمام جهادی حوزه بهداشت و تعاملات بین بخشی در واکسیناسیون کرونا یکی از دلایل مدیریت کرونا در این منطقه است.
فرماندار خاش ادامه داد: علاوه بر نقش تمامی اقشار، ارگان ها و سازمان های مردم نهاد؛ بهداشت و درمان و آموزش و پرورش دو رکن اصلی و همگام در افزایش سواد سلامت جامعه هستند.
وی با اشاره به شعار هفته سلامت که به ارتباط سلامت سیاره و سلامتی انسان ها توجه دارد گفت: نقش انسان در کنترل تغییرات اقلیمی و آب و هوا و مشکلات زیستی تاثیرگذار است.
فرماندار شهرستان تفتان نیز در تجلیل از خدمات ارزنده مدافعان سلامت بیان کرد: در طول هفته سلامت، فرصتی فراهم شد تا دستاوردهای شاخص خانواده بزرگ بهداشت و درمان در کنار مدیریت بحران بیماری کرونا، بازگو شود.
جمشید هاشمزهی اظهار داشت: نباید کرونا را تمام شده فرض کرد و و همچنان باید شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن را جدی بگیریم.
دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان نیز با تبریک هفته سلامت، تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروها و ارائه گزارش شاخص های سلامت در مجموعه های تحت پوشش گفت: هفته سلامت فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش بهداشت و سلامت و تجلیل از همکاران سختکوشم در حیطه های مختلف ستادی و محیطی سلامت و تقویت همکاریهای بین بخشی در آگاهی بخشی عمومی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ سلامت به عنوان تکلیف شرعی و اجتماعی‌سازی سلامت به عنوان یک ضرورت است.
وی افزود: در مدیریت بیماری کرونا کادر بهداشت و درمان و تیم مدیریتی، فنی و پشتیبانی همه و همه در کنار هم صادقانه و خالصانه نسبت به آموزش، رهگیری و مراقبت بیماران و خانواده آنها، تشخیص و غربالگری بیماری، درمان، واکسیناسیون و غیره اهتمام ورزیدند و این فداکاری ها به هیچ وجه فراموش نخواهد شد.
به گزارش ایرنا در پایان مراسم ضمن تقدیر فرماندار شهرستان خاش از اقدامات مدیر شبکه بهداشت و درمان در ارتقای شاخص تالاسمی در شهرستان، از مدافعان سلامت با لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!