رییس هیات دوومیدانی همدان: نتایج جوانان استان در قهرمانی کشور هدفمند بود


رییس هیات دوومیدانی همدان: نتایج جوانان استان در قهرمانی کشور هدفمند بود

همدان- ایرنا- رییس هیات دوومیدانی همدان گفت: نتایج کسب شده دوندگان منتخب جوانان این استان در مسابقات قهرمانی کشور هدفمند بود و به آنچه که انتظار داشتیم، دست یافتیم.

«مسعود بنوان» روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت‌ها که به میزبانی شهر اراک برگزار شد،هفت مدال رنگارنگ در مواد مختلف کسب کردیم و پیش بینی این موفقیت را داشتیم.

وی اضافه کرد: پوریا اسحاقی ۲ طلا در مواد هزار و ۵۰۰ و سه هزار متر، امیر حسین اسدی منش مدال طلای پیاده روی، مهدی لقمانی ادهم ۲ نشان نقره در مواد ۸۰۰ و هزار و ۵۰۰ متر، محمد حسن الست مدال نقره پیاده روی و امیرحسین جهانی نشان برنز پرتاب دیسک را برای تیم منتخب استان همدان در این مسابقات کسب کردند.

بنوان خاطرنشان کرد: باتوجه به تعویق بازی‌های آسیایی چین این فرصت را داریم تا با تلاش و تمرین بیشتر بتوانیم سهم حداکثری در ترکیب تیم ملی اعزام به این مسابقات مهم بین المللی داشته باشیم.

وی افزود: رقابت‌های کشوری در اراک از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و همه ورزشکاران در سطح آمادگی مناسب قرار داشتند.

بنوان اظهار داشت: نتایج به دست آمده در این مسابقات نشان داد که به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌ایم و هدفگذاری ما که حضور پرشمار در میادین بین المللی است، به خوبی طی می‌شود.

رییس هیات دو ومیدانی همدان با قدردانی از تلاش مربیان سازنده دو ومیدانی این استان گفت: کار اصلی برعهده آن‌ها است و از مربیان باتجربه و مطرح در سطح استان بهره مند هستیم.

وی یادآور شد: هدف ما کسب سهمیه‌های المپیک و بازی‌های آسیایی آینده است و می‌خواهیم در سطوح بین المللی در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور پرشمار داشته باشیم.

هم اکنون بیش از پنج هزار دونده در سطح استان همدان فعالیت دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...