مردم در حفظ و نگه‌داری معابر و زیرساخت‌های محلات کوشا باشند


مردم در حفظ و نگه‌داری معابر و زیرساخت‌های محلات کوشا باشند

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم در حفظ و نگه‌داری معابر و زیرساخت‌های محلات کوشا باشند چرا که شهرداری اعتبار زیادی را صرف بهسازی معابر کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در "پنجمین نشست توسعه شهری زاهدان" اظهارداشت: هشت اکیپ عمران در شهرداری زاهدان شروع به کار کرده اند.
وی با بیان اینکه عملیات اجرای ترمیم نوار حفاری با اولویت محورهای ضروری، آغاز شده است تصریح کرد: زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع برای اجرای چمن مصنوعی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به انجام زیرسازی و آماده‌سازی زمین چمن شهرک جهاد در حال حاضر عملیات بتن ریزی و فنس‌کشی آن به اتمام رسیده و آماده نصب چمن مصنوعی است.

وی با بیان اینکه ما در استان مفاخر فرهنگی ورزشی و علمی زیادی داریم که می‌توانیم در مکان‌های مختلف از جمله معابر این مفاخر را به مردم معرفی ‌کنیم تاکید کرد: پروژه‌ها باید با سرعت بیشتری اجرایی شود چراکه مردم نمی‌توانند زمان زیادی منتظر بمانند.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند شهر را زیبا کند لذا همه‌ی مردم باید کمک کنند و در حفظ و نگهداری محلات خود کوشا باشند ادامه داد: شهرداری محلی را برای جمع‌آوری نخاله تعبیه و اگر کسی زباله‌ها را در مکانی غیر از مکان های تعبیه شده رها کند با وی برخورد شود.
وی اظهارداشت: تمیز نگه‌داشتن معابر و اینکه هرکسی زباله را در معابر رها کند باید ۱۰ برابر آن را جمع‌آوری کند باید مورد توجه شهرداری باشد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با بیان اینکه امیر علی سارانی مدال نقره و مهدی میرشکار مدال برنز را در رقابت‌های بین المللی جام رحیم علی آبادی در رشته کشتی و همچنین مهدی بزی مدال برنز در تورنمنت ترکیه را در همین رشته کسب کرد افزود: این افراد از مفاخر استان به شمار می‌آیند لذا باید به مردم معرفی شوند.
ادهم کرد خاطرنشان کرد: بانوی دوچرخه سوار استان فاطمه دادگر عضو باشگاه بالابان چابهار دست به کار بزرگی زد و با اقتدار تا امروز چهار مدال ارزشمند (یک طلا، دو نقره و یک برنز) از رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری کشور برای استان به ارمغان آورده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان