تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای نسل جدید در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن موثر است


تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای نسل جدید در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن موثر است

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تلاش می‌کند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، هدف آن‌ها تخریب و تحریف انقلاب اسلامی است از اینرو تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم بویژه نسل جدید می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه‌های آنان موثر باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد شفائی روز شنبه در همایش جهاد تبیین که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهارداشت: دشمن همه توان نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای خود را علیه ایران اسلامی بکار گرفته و ماهواره یکی از ابزار دشمن بوده به طوریکه تمرکز ۱۱۶ شبکه ماهوره‌ای و تلویزیونی دنیا به جغرافیای ایران و به زبان فارسی، نشان از اوج دشمنی آنان با ایران اسلامی است.

وی افزود: جریان حق و باطل از زمان خلقت بشر همواره وجود داشته و منازعات مختلف بین آنان بوده و بدنبال پیشرفت بشر همواره دستخوش تحولات بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: آمریکا با کمک هم‌پیمانان خود از جمله رژیم غاصب صهیونیستی و حکام مرتجع با همراهی معاندین، منافقین، مخالفان و لیبرال‌ها از زمان شروع انقلاب اسلامی در صف مقابله قرار گرفته‌اند.

وی افزود: امروزه دشمنان جنگ ترکیبی را علیه جریان حق و نظام و انقلاب اسلامی ایران بکار گرفته‌اند، این جنگ ترکیبی مانند گذشته محدود به یک جغرافیای خاص نیست بلکه دشمن با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با تمرکز و هم‌افزایی برای مقابله با ایران اسلامی در صحنه حاضر است.

سردار شفائی گفت: تمرکز جنگ ترکیبی دشمن بر ذهن و قلب مردم است اگر قرار باشد جهاد تبیین را به خوبی درک کنیم باید اول به حوزه جنگ ترکیبی دشمن نگاه جامع‌تری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، هدف آن‌ها تخریب و تحریف انقلاب اسلامی است، تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم بویژه نسل جدید می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه‌های آن‌ها موثر باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدامات بسیاری در زمینه‌های مختلف در کشور بویژه سیستان و بلوچستان انجام شده اگرچه کافی نیست اما تبیین و تشریح وضعیت فعلی وظیفه مسوولان، اساتید و نخبگان و رسانه‌هاست.

وی گفت: باید اساتید، نخبگان و رسانه‌ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اثر مثبت داشته باشند و با تشریح و تبیین اقدامات انجام شده برای رفاه مردم، توطئه‌های معاندان و مخالفان نظام را خنثی کنند.

سردار شفایی ادامه داد: قطعا بدون حضور و مشارکت و همراهی مردم نمی‌توانیم در این میدان مقابله کرده و از مشکلات عبور کنیم، رمز توفیق ما همراهی مردم است.

وی بیان کرد: باید به مسائل مردم در روستاها توجه کنیم، ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که باید از آن‌ها برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه آنان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دوره‌های قبل آنطور که باید از ظرفیت‌های این استان استفاده نشده و روستاها که باید مرکز تولید و تکاپو باشند امروزه دارند مصرف گرا ‌می‌شوند.خاطرنشان کرد: امیدواریم در این دوره و با همت دولت انقلابی اتفاقاتی که در شان مردم است را رقم بزنیم، سپاه و بسیج برای آموزش و هم‌افزایی در تمامی روستاها و شهرها اعلام آمادگی می‌کند، هر پایگاه مقاومت بسیج محل مراجعه، بررسی و مشکلات مردم است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان