پخش مجموعه تلویزیونی مینا در شبکه سحر


پخش مجموعه تلویزیونی مینا در شبکه سحر

مجموعه تلویزیونی مینا از امروز پخش رسمی خود را از آنتن شبکه جهانی سحر آغاز می‌کند.

مجموعه تلویزیونی مینا با موضوع آموزش زبان فارسی به مخاطبان غیر ایرانی در شبکه سحر رونمایی شد.این مجموعه این قابلیت را دارد که به راحتی زبان فارسی را به هر ملیت و هر کشور و به هر غیر ایرانی آموزش بدهد، به انضمام اینکه حتی به ایرانیانی که سال های سال در خارج از کشور بودند و یا حتی در خارج از کشور متولد شده اند به آنان نیز آموزش دهد.

ریاست شبکه جهانی سحر می‌گوید: مجموعه مینا بزرگ‌ترین پروژه از نظر زمان و تعداد قسمت‌ها می‌باشد. این پروژه نزدیک به ۹۰ قسمت است، از لحاظ گرافیک و استفاده از ابزار جدید آموزش از بهترین و به روز‌ترین امکانات و شیوه‌های آموزشی استفاده شده است.

به گفته علی برزی شبکه جهانی سحر آمادگی کامل را دارد که این پروژه و آموزش زبان فارسی برای کودکان و نوجوانان را در شکل‌های مختلف پیشرفته داشته باشد.

پخش مجموعه تلویزیونی مینا در شبکه سحر

گفتنی است مجموعه مینا در شبکه جهانی سحر از امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ پخش رسمی خود را آغاز خواهد کرد. این مجموعه تلویزیونی جدیدترین محصول شبکه جهانی سحر با همکاری بنیاد سینمایی سعدی در ۹۰ قسمت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای ساخته شده است.

این برنامه تلویزیونی زبان فارسی را از الفبا تا پایان سطح فوق میانی سه آموزش می‌دهد و مطابق با کتاب «گام اول»، «مینا ۱»، «مینا ۲» و «مینا ۳» است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم