فرماندار خاش: سیاست دولت حضور مسوولان در میان مردم است


فرماندار خاش: سیاست دولت حضور مسوولان در میان مردم است

زاهدان- ایرنا - فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مهم دولت مردمی سیزدهم حضور مسوولان در میان مردم است تا بدون واسطه برای حل مشکلات مردم تدبیر و چاره اندیشی شود.

صاحب گل صالحی روز یکشنبه در حاشیه برپایی میز خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در دولت سیزدهم فرصت ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم مهیا شده و تلاش می‌شود با بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های در اختیار هر منطقه برای توسعه و رشد و آبادانی مناطق و شهرستان تدابیر لازم اتخاذ شود.
وی ادامه داد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب و خدمت رسانی به محرومان بهره گرفته می شود.
فرماندار خاش گفت: مردم خاش همراهان ارزشمندی برای نظام اسلامی و دولت محسوب می‌شوند و تا کنون در عرصه های مختلف حضوری فعال و همه جانبه داشته‌اند که این موضوع سبب دلگرمی مسوولان شده و هم‌اینک در نقاط مختلف این شهرستان کارگاه خدمت رسانی فعال است.
وی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها میان مردم و تلاش برای کاهش دادن مشکلات اقشار محروم جامعه بیان کرد: با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده تلاش می شود این طرح بزرگ و ملی به موفقیت کامل برسد و ثمرات و شیرینی اجرای آن در زندگی مردم بویژه محرومان و ساکنان روستایی و عشایری مشاهده شود.
بخشدار مرکزی خاش گفت: برای کاهش دادن مشکلات مردم نیازمند اعتبارات کلان و ویژه هستیم و قطعا با نگاه ویژه دولت برای رفع محرومیت ها تدبیر می‌شود.
عیدمحمد قلندرزهی اظهارداشت: در نقاط مختلف خاش و بخش مرکزی مشکلات و چالش های کم آبی، عدم توسعه یافتگی و ضعف های ارتباطات، کمبود فضاهای آموزشی، ورزشی و بهداشتی، عمران روستایی، وجود مشکلاتی در حوزه برق و کشاورزی، طرح های هادی و مسکن روستایی و معضلات بیکاری و نبود فرصت های شغلی وجود دارد، اما دولت نسبت به امور مردم بی تفاوت نیست و قطعا با برنامه ریزی های دقیق و تامین اعتبارات برای کاهش دادن مشکلات مردم تدبیر می شود.
فرمانده سپاه خاش نیز اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۰ میز خدمت در شهر و نقاط روستایی و عشایری این شهرستان با حضور مسوولان برپا شده است.
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی افزود: بر حسب اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های سازمان بسیج ادارات میزهای خدمت با هدف آشنایی مسوولان از مشکلات مردم و برنامه ریزی میدانی برای حل آنها برپا می شود.
وی اظهارداشت: حضور میدانی و جهادی مدیران و کارکنان ادارات و نهادها علاوه‌بر ایجاد نشاط و امید در مردم سبب ارتقای شاخص های خدمت رسانی به مردم می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان