ساعت کاری مراکز منتخب کرونا در استان سمنان تغییر کرد


ساعت کاری مراکز منتخب کرونا در استان سمنان تغییر کرد

سمنان- ایرنا-  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ساعات کاری مراکز منتخب کووید19 در تمامی شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه تغییر کرد.

به گزارش ایرنا، سید سعید کسائیان روز یکشنبه به رسانه ها ابراز داشت: با توجه به عبور از پیک ششم همه گیری کرونا و کاهش محسوس در بار مراجعین و بیماران، ساعت کاری مراکز منتخب در تمامی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا اطلاع ثانوی، تا پایان وقت اداری در روزهای کاری و غیرتعطیلات رسمی تعیین شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در نظر است پس از اتمام اردیبهشت ماه، خدمات واکسیناسیون کووید۱۹ در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون گلستان در شهرستان سمنان، حمزه سیدالشهداء در شهرستان دامغان و سالن یاس در شهرستان گرمسار ارائه نمی شود و از این پس واکسیناسیون کووید۱۹ مشابه سایر واکسن ها برای جمعیت تحت پوشش در مراکز خدمات جامع سلامت هر منطقه انجام می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان حوزه بهداشت در دوران همه گیری ویروس کرونا که خدمات غربالگری، شناسایی، و پیگیری بیماران مبتلا به کرونا و همچنین وظیفه واکسیناسیون کووید۱۹ را بر عهده داشتند، گفت: کارکنان حوزه های بهداشت و درمان در سال های اخیر بیش از پیش در کنار هم برای سلامتی مردم تلاش کردند و امروز شاهد کاهش بار این بیماری هستیم.

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های سرخه، آرادان، میامی، مهدیشهر و دامغان زرد و شهرستان های شاهرود، گرمسار و سمنان آبی کرونایی شدند.

هیچ شهرستانی از استان سمنان اکنون وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی ندارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

8 سال دفاع مقدس باعث تولد استراتژی نوین دفاعی در کشور شد