22 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی سلسله نصب شد


22 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی سلسله نصب شد

خرم آباد- ایرنا- رئیس امور آب سلسله گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون 22 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی نصب شده و تعداد 17 دستگاه دیگر نیز توسط کشاورزان خریداری شده که نصب خواهد شد.

️به گزارش خبرنگار ایرنا، ذبیح جودکی شنبه شب در جلسه شورای خفاظت از منابع آب در دفتر فرماندار، اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آبی، تعداد ۳۲حلقه چاه نیز قطع برق شد و تا چند روز آینده کنتور هوشمند آنها نصب خواهد شد.

وی افزود: تا کمتر از سه ماه آینده تمامی چاه های سطح شهرستان به کنتور هوشمند مجهز خواهدشد.

وی عنوان کرد: کشت دوم (کشت محصولات زراعی پس از برداشت گندم،کلزا و جو)تا اطلاع ثانوی و تصمیمات بعدی کارگروه ممنوع است و جهت حفاظت از منابع آب زیر زمینی هر چه سریعتر نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام خواهد شد.

مسلم مرادی فرماندار سلسله نیز با بیان اینکه ادارات متولی امر بایستی با تمام توان خدمتگزار مردم باشند، در خصوص حفاظت از منابع آب و خاک و منابع ملی ضمن حفظ کرامات و حقوق کشاورزان نسبت به رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

️یونس آزاد پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز ضمن دعوت مدیران ادارات به همدلی و تلاش برای انجام وظایف محوله، گفت: دستگاه قضا و دادستانی شهرستان بعنوان مدعی العموم با تمام توان در کنار دستگاه های اجرایی قرار داشته و در خصوص تخلفات در حوزه منابع ملی و انفال هیچگونه چشم پوشی نداشته و تمامی تصرفات منابع ملی را رفع تصرف و آزادسازی خواهند کرد.

نصب کنتور هوشمند بر روی تمامی چاه های دارای مجوز جهت مدیریت منابع آب زیرزمینی، جلوگیری از کشت محصولات آبدوست و امحاء اراضی که مبادرت به کشت برنج و سیب زمینی کرده اند، آزادسازی سراب امیر و جمع آوری موتور تلمبه های غیرمجاز از جمله مصوبات این جلسه بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشف 5 تن چوب قاچاق در خرم‌آباد