قطع سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف و تشویق خبازان قانونمند در اولویت است


قطع سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف و تشویق خبازان قانونمند در اولویت است

زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش با تأکید بر مشارکت اصناف، واحدهای تولیدی و تجاری با اجرای طرح هوشمندانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: عرضه نان باکیفیت، قیمت مصوب و رعایت ساعت پخت حق شهروندان بوده و قطع سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف و تشویق و حمایت از خبازان قانونمند در اولویت است.

صاحب گل صالحی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهر خاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تبیین و تشریح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برکات اجرای دقیق آن برای شهروندان بویژه اقشار کم درآمد جامعه و لزوم همراهی تمامی اقشار جامعه و البته صنف خبازان با این طرح مهم اقتصادی افزود: اجرای طرح اقتصادی بزرگ و عام المنفعه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در دولت سیزدهم مستلزم همراهی تمامی اقشار و اصناف با دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکار است.
وی بیان کرد: نظارت مستمر و جدی تیم های بازرسی بر بازار به صورت روزانه در راستای اجرای این طرح مهم در دستورکار قرار دارد و در راستای نظارت بر بازار، فعالیت خبازی‌ها جدی تر به صورت روزانه رصد و پایش می‌شود.
فرماندار خاش ادامه داد: برای اجرای صحیح طرح‌های اقتصادی دولت همه باید تلاش کنند و خبازان خاش زحمتکش و عموما افراد منصفی هستند که ضرورت دارد با اندک افرادی که تخلف دارند برخورد شود.
وی اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان در تمامی برنامه ها و طرح های دولتی وفاداری خود به نظام را به اثبات رسانده‌اند و بدون شک از این طرح نیز با موفقیت به نفع مردم عبور خواهیم کرد.
صالحی گفت: زمانی می‌توانیم عدالت را در جامعه جاری و ساری کنیم که بتوانیم بهتر در خدمت مردم باشیم.
وی افزود: تشدید نظارت بر خبازی ها و برخورد قاطع با خبازی‌های خاطی با جدیت دنبال می شود، بنابراین تعطیلی غیرمجاز و خارج از ساعت پخت، بی کیفیت بودن نان‌های تولیدی و رعایت نکردن بهداشت از جمله مهمترین موارد تخلف خبازی‌ها به شمار می‌آید.
فرماندار خاش بیان کرد: نان قوت قالب مردم است بنابراین حساسیت متصدیان این صنف در خدمت رسانی به مردم باید بیشتر باشد و بهبود کیفیت نان تولیدی و مدیریت و جلوگیری از تشکیل صف با رعایت ساعت پخت مد نظر متصدیان قرار گیرد.
وی گفت: نظارت های مستمر بر بازار و کنترل قیمت ها باید برای مردم ملموس باشد و در برخورد با واحدهای پر تخلف کوتاه نخواهیم آمد.
صالحی خطاب به مسوولان و متصدیان خبازی ها و اصناف افزود: خدمت رسانی صادقانه به مردم عبادت است پس هر چه توان دارید برای معامله با خدا و خدمت به خلق به کار ببندید چرا که شهروندان باید از حداقل ها بهره مند شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟